مرور دوره 47, شماره 0 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
استراتژی مبتنی بر ارزش ها در نظام آموزشی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-02-20)یکی از روش های تنظیم استراتژی در سطح کل سازمان، روش مبتنی بر ارزش ها می باشد.در این مقاله تعاریف کلی استراتژی،مفهوم ارزش، و انعکاس ارزش ها بر یک نظام آموزشی مطرح و تشریح گردیده است.ارزش ها باید در صحنهی عمل با منافع و ...
-
مقایسه نظرات کارکنان و مدیران دانشگاه تربیت معلم تهران درباره انگیزه های کاری کارکنان این دانشگاه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-02-20)مقایسه نظرات کارکنان و مدیران دانشگاه تربیت معلم تهران درباره انگیزه های کاری کارکنان این دانشگاه دکتر علی محمد امیرتاش اعتقاد بر این است که انگیزه کارکنان پایه های کارآیی و اثربخشی سازمان را تشکیل می دهد. در نتیجه ...
-
مدیریت کیفی در مراکز آموزش عالی ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-02-20)یکی از مسائل اساسی که ، دانشگاه ها و مؤسسه های آموزشی و پژوهشی کشور با آن مواجه هستند فقدان سیستم های منسجم ارزشیابی عملکرد است. در حقیقت فقدان روش های استراتژیکی(راهبردی) ارزشیابی دانشگاه ها موجد ابهام عملکردی آنها گردیده ...
-
بسوی بازشناسی و تبیین مجدد نقش دانشگاه
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-02-20)اساسی ترین عامل برقرار نمودن نظام آموزش عالی(دانشگاه) تربیت و آماده ساختن نیروی انسانی کارآمد شایسته و دارای مهارت به منظور پاسخگویی به نیازهای واقعی جامعه در زمینه های مختلف می باشد.همچنین تولید و ارائه دانش بومی برای ...
-
رهبری و مدیریت در دانشگاه ها
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-02-20)نظام های آموزشی و بخصوص نظام آموزش عالی، به مرور پی می برند که شرایط پیچیده امروز، بدون مدیریت و رهبری مؤثر قادر نخواهد بود که پاسخگوی مسئولیت های فزاینده خویش باشند.زیرا با آشکارشدن اهمیت آموزش عالی در جامعه، مردم روزبروز ...
-
رهبری مدیریت کیفیت جامع در دانشگاه ها
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهران, 2000-02-20)در این تحقیق ضرورت ایجاد تغییر در آموزش عالی مطرح می گردد. تغییر نگرش و استفاده از منابع سرشار و با ارزش انسانی در دانشگاه ها در طی چند سال اخیر ، بر اثر عنایت خاص به رهبری نتایج بسیار سود مندی را در کشورهای مختلف به وجود ...



