نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorماهپور, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorممدوحی, امیررضاfa_IR
dc.contributor.authorحسین رشیدی, طهfa_IR
dc.contributor.authorصفارزاده, محمودfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T13:03:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T13:03:35Z
dc.date.available1399-08-01T13:03:31Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T13:03:35Z
dc.date.issued2018-08-23en_US
dc.date.issued1397-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-02-01en_US
dc.date.submitted1394-11-12fa_IR
dc.identifier.citationماهپور, علیرضا, ممدوحی, امیررضا, حسین رشیدی, طه, صفارزاده, محمود. (1397). تحلیلی سلسله‌مراتبی از نقش همزمان پارکینگ و فود‌کورت در سفر به مراکز تجاری. مهندسی عمران, 342(21), 23-30. doi: 10.24200/j30.2018.1358fa_IR
dc.identifier.issn2676-4768
dc.identifier.issn2676-4776
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.24200/j30.2018.1358
dc.identifier.urihttp://sjce.journals.sharif.edu/article_1358.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/452459
dc.description.abstractبا حرکت به سمت رفتاری شدن مدل‌ها، کاربرد متغیرهای پنهان فردی، مانند: نگرش، سبک زندگی و تمایل خریدار و ساخت مدل‌های ناهمفزون افزایش یافته‌اند. با تأکید بر متغیرهای قابل مشاهده‌ی جمعیت‌شناختی و اقتصادی ـ اجتماعی، به فرضیه‌ی تصمیم‌گیری سلسله‌مراتبی با به‌کار بردن متغیرهای رفتاری پنهان در تحلیل رفتار مشتریان کمتر توجه شده است. با انجام پرسش‌گری اینترنتی و گردآوری داده‌های اقتصادی ـ اجتماعی، نگرش، سبک زندگی و تمایل خریدار، تحلیل سلسله‌مراتبی آشیانه‌یی از نقش ویژگی‌های فردی و اثر هم‌زمان پارکینگ و فودکورت در انتخاب مراکز خرید با پارکینگ و فودکورت هم‌زمان تحقیقی به‌عمل آمد. نتایج، فرضیه‌ی تصمیم‌گیری سلسله‌مراتبی مسافران را رد نکرد و نشان داد زنان و افراد با تحصیلات دکتری، در سطح اول مراکز خرید با پارکینگ و هم فودکورت به صورت هم‌زمان و افراد متمایل به استفاده از حمل و نقل همگانی، مقاصد فاقد پارکینگ و فودکورت هم‌زمان را انتخاب می‌کنند. متغیرهای پنهان سبک زندگی و نگرش در انتخاب برخی مقاصد معنی‌دار شد، و فرضیه‌ی وجود اثر متغیرهای مذکور را تأیید کرد؛ ولی متغیر تمایل خریدار در انتخاب هیچ‌یک از مقاصد معنی‌دار نبود و فرضیه‌ی وجود اثر متغیر مذکور رد شد.fa_IR
dc.format.extent1074
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه صنعتی شریفfa_IR
dc.publisherSharif University of Technologyen_US
dc.relation.ispartofمهندسی عمرانfa_IR
dc.relation.ispartofSharif Journal of Civil Engineeringen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.24200/j30.2018.1358
dc.subjectانتخاب مقصدfa_IR
dc.subjectتحلیل سلسله‌مراتبیfa_IR
dc.subjectمتغیر پنهانfa_IR
dc.subjectرفتار خریدfa_IR
dc.subjectتهرانfa_IR
dc.titleتحلیلی سلسله‌مراتبی از نقش همزمان پارکینگ و فود‌کورت در سفر به مراکز تجاریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مهندسی عمران و محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مهندسی عمران و محیط زیست - دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مهندسی عمران و محیط‌ زیست، دانشگاه نیوساوث ولز، سیدنی، استرالیاfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مهندسی عمران و محیط‌ زیست، دانشگاه تربیت مدرس، تهرانfa_IR
dc.citation.volume342
dc.citation.issue21
dc.citation.spage23
dc.citation.epage30
nlai.contributor.orcid0000-0002-5339-9807


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد