دوره 8, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • چکیده های انگلیسی 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده علوم اجتماعیTehran University, Faculty of Social Science, 2016-03-20)

  • صفحات آغازین 

    پدیدآور نامشخص (دانشکده علوم اجتماعیTehran University, Faculty of Social Science, 2016-03-20)

  • مصرفِ هنری 

    خلیلی, حسین؛ منتظرقائم, مهدی (دانشکده علوم اجتماعیTehran University, Faculty of Social Science, 2016-03-20)
    آنچه در پژوهشِ حاضر به آن پرداخته شده انگیزش مصرف‏ کنندگان کالاهای هنری در عرضه‏ گاه‏ های هنری است. این مطالعه، به‏ لحاظِ روش‏ شناختی، دارای روشِ تحقیقِ کیفی، جمع‏آوری داده ‏ها از طریقِ روشِ میدانی، و مصاحبة عمقی است. شمار ...

  • عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه‏ ها و نمایشنامه‏ نویسان ایرانی 

    راودراد, اعظم (دانشکده علوم اجتماعیTehran University, Faculty of Social Science, 2016-03-20)
    جامعه­ شناسی هنرمندان یکی از زیرمجموعه­ های جامعه­ شناسی هنر است که هنرمندان را حداقل از دو منظر مطالعه می­ کند. اول، این شاخه ویژگی­ های فردی، اجتماعی و فرهنگی هنرمندان و نیز رابطه آن با گرایش آنها به هنرمند شدن را مطالعه ...