دوره 8, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مصرفِ هنری
(دانشکده علوم اجتماعیTehran University, Faculty of Social Science, 2016-03-20)آنچه در پژوهشِ حاضر به آن پرداخته شده انگیزش مصرف کنندگان کالاهای هنری در عرضه گاه های هنری است. این مطالعه، به لحاظِ روش شناختی، دارای روشِ تحقیقِ کیفی، جمعآوری داده ها از طریقِ روشِ میدانی، و مصاحبة عمقی است. شمار ...
-
عوامل اجتماعی مؤثر در نمایشنامه ها و نمایشنامه نویسان ایرانی
(دانشکده علوم اجتماعیTehran University, Faculty of Social Science, 2016-03-20)جامعه شناسی هنرمندان یکی از زیرمجموعه های جامعه شناسی هنر است که هنرمندان را حداقل از دو منظر مطالعه می کند. اول، این شاخه ویژگی های فردی، اجتماعی و فرهنگی هنرمندان و نیز رابطه آن با گرایش آنها به هنرمند شدن را مطالعه ...



