دوره 7, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
توانمندی شبکهسازی، ساختار شبکههای کسبوکار و عملکرد تجاریسازی در شرکتهای دانش بنیان (مورد مطالعه: شرکتهای دانش بنیان استان اصفهان)
(سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با همکاری انجمن مدیریت فناوری ایرانIranian Research Organisation for Science and Technology, 2020-02-20)یکی از مهمترین چالشهای شرکتهای دانشبنیان در ایران، بهبود فرآیند تجاریسازی است واکثر این شرکتها در دستیابی به عملکرد مطلوب تجاریسازی با مشکل مواجه هستند. در ادبیات تجاریسازی، بر اهمیت شبکههای کسبوکار و اتحادهای ...
-
شناسایی و تبیین عوامل موفقیت در پیادهسازی استراتژی رخنه در رشد (مورد مطالعه: شرکتهای نوپدید استان لرستان)
(سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با همکاری انجمن مدیریت فناوری ایرانIranian Research Organisation for Science and Technology, 2020-02-20)شرکتهای نوپدید از آنجا که از نقدینگی و سرمایه بالا برخوردار نیستند، برای بقا و موفقیت در بازارهای رقابتی باید از روشهایی استفاده کنند که ضمن دستیابی به هزینههای پایین، بالاترین اثربخشی را در جذب و جلب مشتریان داشته ...
-
شناسایی الگوهای ذهنی انگیزش دانشکاران مجرب در راستای ارتقای نوآوری (مورد مطالعه: مرکز تحقیقات مخابرات ایران)
(سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با همکاری انجمن مدیریت فناوری ایرانIranian Research Organisation for Science and Technology, 2020-02-20)دانشکاران، موتور محرکه در اقتصاد دانشبنیان هستند و تحولات فناورانه و نوآورانه رابطه مستقیمی با عملکرد و انگیزه آنها دارد. این پژوهش، با استفاده از روش کیو، نوع تفکر دانشکاران مجرب و الگوهای ذهنی آنان درباره عوامل انگیزهبخش ...
-
ارزیابی سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینههای مرتبط با آن در زیردریایی کلاس سبک
(سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران با همکاری انجمن مدیریت فناوری ایرانIranian Research Organisation for Science and Technology, 2020-02-20)فرایند تعیین و اندازهگیری سطح بلوغ فناوری و برآورد هزینه توسعه آن برای سازمانهای پیشرو در تحقیق و توسعه امری مهم تلقی میشود. در این رابطه نیاز است تا رویکردهای بومی متناسب با شرایط حاکم بر ...



