نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجلالیان, سید اسحاقfa_IR
dc.date.accessioned1399-08-01T01:14:43Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-22T01:14:44Z
dc.date.available1399-08-01T01:14:43Zfa_IR
dc.date.available2020-10-22T01:14:44Z
dc.date.issued2019-01-21en_US
dc.date.issued1397-11-01fa_IR
dc.date.submitted2018-10-13en_US
dc.date.submitted1397-07-21fa_IR
dc.identifier.citationجلالیان, سید اسحاق. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوان. نشریه گردشگری شهری, 5(4), 73-86. doi: 10.22059/jut.2019.261360.507fa_IR
dc.identifier.issn2423-6926
dc.identifier.issn2423-6918
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jut.2019.261360.507
dc.identifier.urihttps://jut.ut.ac.ir/article_70472.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/449706
dc.description.abstractامروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین و متنوع‌ترین صنایع درآمدزا در دنیا مطرح است. در این بین مهمترین عاملی که گردشگران بر اساس تصویر ذهنی خود از مکان های مختلف اقدام به تعیین مقصد گردشگری مورد نظر خود می کنند. نبود تصویر مناسب از مقصد گردشگری برای بسیاری از نقاط ایران منجر به محدود شدن سفر به این مناطق شده است. از این رو لزوم توجه به عوامل موثر بر ارزش برند در مقاصد گردشگری اهمیت چشم گیری دارد. لذا هدف این پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر مریوان است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، از نوع کاربردی و از جنبه ماهیت و روش از دسته پژوهش های توصیفی-تحلیلی است. جهت جمع آوری اطلاعات از روشهای میدانی(پیمایشی) و کتابخانه ای استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش کلیه گردشگرانی است که در بازه زمانی بهار سال 1397 از شهر مریوان دیدن کرده اند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه است. برای تجزیه و تحلیل نتایج از روشهای آماری تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که علاوه بر تصویر برند، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی به برند مقصد گردشگری نیز به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند شهر مریوان تاثیر دارند.fa_IR
dc.format.extent1255
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofنشریه گردشگری شهریfa_IR
dc.relation.ispartofurban tourismen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jut.2019.261360.507
dc.subjectتصویر برندfa_IR
dc.subjectوفاداری به برندfa_IR
dc.subjectکیفیت ادراک شده و آگاهی به برندfa_IR
dc.subjectشهر مریوانfa_IR
dc.titleبررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری مطالعه موردی : شهر مریوانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله مستخرج از طرح پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار جغرافیا و برنامه ریزی شهری، دانشگاه پیام نور، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue4
dc.citation.spage73
dc.citation.epage86


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد