سنجش اثر بخشی سلسله کارگاه های پیشنهادی آموزشی سواد اطلاعاتی به شاغلین تحقیقاتی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی
(ندگان)پدیدآور
احمدی نسب, فاطمهسیامک, مرضیهنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
متن حاضر بر آن است تا با توجه به نتایج طرح «ارتقای مهارتهای سواد اطلاعاتی شاغلان تحقیقاتی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی در مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری» و استانداردهای سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی، عنوانهای سلسله جلسات پیشنهادی مجری را برای آموزش سواد اطلاعاتی به شاغلان تحقیقاتی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی برای تشکیل سلسله کارگاههای آموزشی ارائه دهد و سپس به سنجش اثربخشی این عنوانها بپردازد. به طور نمونه، در سلسله کارگاههای آموزشی برگزار شده در مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوی.
کلید واژگان
سواد اطلاعاتیشاغلان تحقیقاتی کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی
کارگاه آموزشی
سنجش اثربخشی
مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری
شماره نشریه
460تاریخ نشر
2012-12-211391-10-01
ناشر
سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضویCentral Library of Astan Quds Razavi
سازمان پدید آورنده
عضو هیئت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوریعضو هیئت علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
شاپا
1680-96372676-5977




