• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • کتابداری و اطلاع‌رسانی
    • دوره 17, شماره 3 (پیاپی 67)
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • کتابداری و اطلاع‌رسانی
    • دوره 17, شماره 3 (پیاپی 67)
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی عوامل موثر بر خرید کتابهای مذهبی با تاکید بر عناصر آمیخته بازاریابی کتب مذهبی

    (ندگان)پدیدآور
    ابراهیمی, ابوالقاسمعلوی, سید مسلمنجفی سیاهرودی, مهدیکشاورز, فاطمه
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    5.757 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف: هدف از این پژوهش، بررسی عوامل مؤثر بر خرید کتاب‌های مذهبی با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی شامل قیمت، محصول، ترفیع، توزیع و افراد است. روش: تحقیق از نظر روش پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. نمونه‌ای متشکل از 280 نفر از میان خریداران کتاب‌های مذهبی در شهر استهبان انتخاب شد. ابزار گردآوری نیز پرسشنامه‌ای محقق ساخته بوده است. یافته‌ها: عنصر «محصول» (شامل ویژگی‌های مختلف کتاب‌های مذهبی) بیشترین تأثیر را در خرید کتاب‌های مذهبی دارد و عامل «توزیع» تأثیر چندانی در آن نداشته است. ویژگی‌های جمعیت‌شناختی مشتریان (از نظر شغل، درآمد و وضعیت تأهل آنها) نیز توانسته است نظر مشتریان را در ارتباط با اثرات عناصر آمیخته بر خرید کتاب‌های مذهبی، با تفاوت‌هایی همراه سازد. اصالت اثر: این مطالعه برای نخستین بار به صورتی جامع و با رویکرد بازاریابی، عوامل مؤثر بر خرید کتاب‌های مذهبی را در سطح کشور بررسی کرده است.
    کلید واژگان
    کتاب
    خرید کتاب‌های مذهبی
    آمیختة بازاریابی کتاب‌های مذهبی
    ویژگی جمعیت‌شناختی خریداران

    شماره نشریه
    367
    تاریخ نشر
    2014-09-23
    1393-07-01
    ناشر
    سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی
    Central Library of Astan Quds Razavi
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت دانشکده مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی، دانشگاه شیراز.
    کارشناس ارشدمدیریت بازرگانی،مدرس دانشگاه پیام نور، تهران ،ایران
    کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه غیرانتفاعی راهبرد شمال
    کارشناس مدیریت بازرگانی، دانشگاه پیام نور استهبان

    شاپا
    1680-9637
    2676-5977
    URI
    http://lis.aqr-libjournal.ir/article_42316.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/445609

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب