مرور دوره 5, شماره 10 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
تمایزی بر تنوع و تاثیر تحقیقات میانرشتهای در سطوح بینرشتهای، چندرشتهای، درونرشتهای و رشتههای متقاطع با نگاهی بر همکاری های بین بخشی و درون بخشی در حوزه های علوم پایه (دانشگاه شاهد, 2019-09-23)هدف: این پژوهش با هدف تمیز تنوع و سنجش تأثیر تحقیقات میانرشتهای در سطوح مختلف و همین طور تحلیل همکاریهای بینبخشی و درونبخشی انجام شده است. روششناسی: این پژوهش به لحاظ هدف از نوع تحقیقات بنیادی و از نظر شیوه ...
 
- 
سنجش اثر مطالعات کوهورت حوزه پزشکی ایران از بُعد تولید و توسعه دانش (دانشگاه شاهد, 2019-09-23)هدف: مطالعات کوهورت یکی از روشهای مهم پژوهش در حوزه علوم پزشکی به شمار میآیند که معمولاً هزینهبر و زمانبر هستند. برای توجیه سرمایهگذاریهای انجامشده روی مطالعات کوهورت، اثرات و دستاوردهای این پژوهشها باید مورد ...
 
- 
سنجش، ارزیابی و تبیین محرکها و موانع تجاریسازی علم و فناوری در دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه شاهد) (دانشگاه شاهد, 2019-09-23)هدف: تجاریسازی علم و فناوری، از مهمترین مصادیق نوآوری در علم و فناوری است که میتواند به این سؤال مهم پاسخ دهد که چه افراد، سازمانها و کشورهایی توانستهاند ایده و دانش را به محصول و ثروت تبدیل کنند و در این مسیر چه ...
 
- 
شناسایی موضوعات پرکاربرد تولیدات علمی حوزه "ارتباطات علمی" با استفاده از روش تحلیل همرخدادی واژگان (دانشگاه شاهد, 2019-09-23)هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی موضوعات پرکاربرد تولیدات علمی حوزه ارتباطات علمی نمایهشده در پایگاه اطلاعاتی وب آو ساینس طی سالهای 2000-2017 میباشد. روششناسی: در پژوهش حاضر از روش تحلیل محتوای کمی و با استفاده ...
 
- 
مطالعه سطح رشد اخلاقی و خودکنترلی با الگوهای "خوداستنادی" و "نرخ کل استنادات" در مقالات نویسندگان برتر دانشگاههای علوم پزشکی ایران (دانشگاه شاهد, 2019-09-23)هدف: هدف از انجام این پژوهش بررسی ارتباط میان متغیرهای سطح رشد اخلاقی و خودکنترلی با الگوهای خوداستنادی" و "نرخ کل استنادات" در مقالات نویسندگان برتر دانشگاههای علوم پزشکی ایران در سال 2017 است. روششناسی: پژوهش ...
 
- 
مطالعه معیارها و شاخصهای موجود در رتبهبندیهای دانشگاهی ملّی (دانشگاه شاهد, 2019-09-23)هدف: هدف پژوهش حاضر، ارائه تصویری جامع از معیارها و شاخصهای نظامهای رتبهبندی ملّی دانشگاهی کشورهای جهان است. روششناسی: این پژوهش از نظر نحوۀ گردآوری دادهها، توصیفی و به لحاظ هدف، کاربردی است. همچنین از نوع مطالعات ...
 



