نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصفری, ثناfa_IR
dc.contributor.authorشیربگی, ناصرfa_IR
dc.contributor.authorرضایی, کیهانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-30T22:03:08Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T22:03:09Z
dc.date.available1399-07-30T22:03:08Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T22:03:09Z
dc.date.issued2013-11-22en_US
dc.date.issued1392-09-01fa_IR
dc.date.submitted2013-11-19en_US
dc.date.submitted1392-08-28fa_IR
dc.identifier.citationصفری, ثنا, شیربگی, ناصر, رضایی, کیهان. (1392). نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش. تدریس پژوهی, 1(1), 81-93.fa_IR
dc.identifier.issn2476-5686
dc.identifier.urihttp://trj.uok.ac.ir/article_13848.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/442529
dc.format.extent353
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه کردستانfa_IR
dc.relation.ispartofتدریس پژوهیfa_IR
dc.titleنقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentپیام نور تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه کردستانfa_IR
dc.contributor.departmentنداردfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue1
dc.citation.spage81
dc.citation.epage93


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد