| dc.contributor.author | صفری, ثنا | fa_IR | 
| dc.contributor.author | شیربگی, ناصر | fa_IR | 
| dc.contributor.author | رضایی, کیهان | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-30T22:03:08Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-10-21T22:03:09Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-30T22:03:08Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-10-21T22:03:09Z |  | 
| dc.date.issued | 2013-11-22 | en_US | 
| dc.date.issued | 1392-09-01 | fa_IR | 
| dc.date.submitted | 2013-11-19 | en_US | 
| dc.date.submitted | 1392-08-28 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | صفری, ثنا, شیربگی, ناصر, رضایی, کیهان. (1392). نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش. تدریس پژوهی, 1(1), 81-93. | fa_IR | 
| dc.identifier.issn | 2476-5686 |  | 
| dc.identifier.uri | http://trj.uok.ac.ir/article_13848.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/442529 |  | 
| dc.format.extent | 353 |  | 
| dc.format.mimetype | application/pdf |  | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | دانشگاه کردستان | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | تدریس پژوهی | fa_IR | 
| dc.title | نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در ایجاد ارتباط بین عملکرد تحصیلی دانش آموزان و خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم تجربی به عنوان پژوهش | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR | 
| dc.contributor.department | پیام نور تهران | fa_IR | 
| dc.contributor.department | دانشگاه کردستان | fa_IR | 
| dc.contributor.department | ندارد | fa_IR | 
| dc.citation.volume | 1 |  | 
| dc.citation.issue | 1 |  | 
| dc.citation.spage | 81 |  | 
| dc.citation.epage | 93 |  |