نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکاظمی, امیرfa_IR
dc.contributor.authorمظفری, شاهینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-30T21:57:08Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T21:57:09Z
dc.date.available1399-07-30T21:57:08Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T21:57:09Z
dc.date.issued2019-11-22en_US
dc.date.issued1398-09-01fa_IR
dc.date.submitted2019-09-26en_US
dc.date.submitted1398-07-04fa_IR
dc.identifier.citationکاظمی, امیر, مظفری, شاهین. (1398). بررسی رابطه تبلیغات شهری و آگاهی از حقوق شهروندی. مطالعات مدیریت شهری, 11(39), 18-33.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7868
dc.identifier.urihttp://ums.srbiau.ac.ir/article_15568.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/442243
dc.description.abstract<strong>مقدمه و هدف پژوهش: </strong>مفهوم حقوق شهروندی از جمله مفاهیم و واژه هایی است که پیشینه و خاستگاهی بس طولانی در تاریخ سیاسی و اجتماعی جوامع بشری دارد در این پژوهش سعی شده با معرفی روش نوینی در آموزش حقوق شهروندی نسبت به این آگاه سازی اقدام شود. هدف اصلی این مقاله عبارتست از: تعیین میزان رابطه تبلیغات شهری وحقوق شهروندی. <strong>روش پژوهش: </strong>جامعه آماری در این تحقیق با توجه به سئوال اصلی جامعه آماری 85 نفر از مدیران علمی و اجرایی در امر تبلیغات می​باشد که با توجه به نمونه گیری هدفمند 8 نفر از اساتید دانشگاه، 20 نفر از صاحب نظران مسائل تبلیغات در مرکز پژوهش​های بازرگانی و مرکز تحقیقات استراتژیک، 18نفر از مدیران حوزه تبلیغات و 39 نفر از کارشناسان حوزه تبلیغات می​باشند. با توجه به محدود بودن جامعه همه اعضای جامعه به عنوان نمونه آماری در نظر گرفته شدند و به روش سرشماری مورد پرسش قرار گرفتند. <strong>یافته‌ها: </strong>یافته​های تحقیق حاکی از اثبات فرضیات مطرح شده در مقاله است بدین معنا که تبلیغات شهری باعث افزایش آگاهی از حقوق شهروندی در شهروندان تهرانی شده است. <strong>نتیجه گیری: </strong>تبلیغات شهری باعث افزایش آگاهی از حقوق شهروندی در شهروندان تهرانی شده است.fa_IR
dc.format.extent4719
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت شهریfa_IR
dc.relation.ispartofUrban Management Studiesen_US
dc.subjectتبلیغاتfa_IR
dc.subjectتبلیغات شهریfa_IR
dc.subjectحقوقfa_IR
dc.subjectحقوق شهروندیfa_IR
dc.titleبررسی رابطه تبلیغات شهری و آگاهی از حقوق شهروندیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، واحد شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی، واحد شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، شیراز، ایرانfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue39
dc.citation.spage18
dc.citation.epage33


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد