نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-30T21:48:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-10-21T21:48:04Z
dc.date.available1399-07-30T21:48:03Zfa_IR
dc.date.available2020-10-21T21:48:04Z
dc.date.issued2015-02-20en_US
dc.date.issued1393-12-01fa_IR
dc.date.submitted2014-10-25en_US
dc.date.submitted1393-08-03fa_IR
dc.identifier.citation(1393). ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs. نامه هنرهای تجسمی و کاربردی, 7(14), 107-121. doi: 10.30480/vaa.2015.242fa_IR
dc.identifier.issn2008-2649
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30480/vaa.2015.242
dc.identifier.urihttp://vaa.journal.art.ac.ir/article_242.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/441794
dc.format.extent1089
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه هنرfa_IR
dc.relation.ispartofنامه هنرهای تجسمی و کاربردیfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30480/vaa.2015.242
dc.subjectادگیری در موزهfa_IR
dc.subjectیادگیری عمومیfa_IR
dc.subjectنتایج و اثرات یادگیریfa_IR
dc.subjectعوامل مؤثر بر یادگیریfa_IR
dc.subjectمدل .GLOsfa_IR
dc.titleارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOsfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue14
dc.citation.spage107
dc.citation.epage121


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد