• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نامه هنرهای تجسمی و کاربردی
    • دوره 7, شماره 14
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نامه هنرهای تجسمی و کاربردی
    • دوره 7, شماره 14
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    ارزیابی و طراحی مدل سنجش یادگیری عمومی از آثار هنری و تاریخی در موز ه ها بر اساس مدل GLOs

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.064 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    ادگیری در موزه
    یادگیری عمومی
    نتایج و اثرات یادگیری
    عوامل مؤثر بر یادگیری
    مدل .GLOs

    شماره نشریه
    14
    تاریخ نشر
    2015-02-20
    1393-12-01
    ناشر
    دانشگاه هنر

    شاپا
    2008-2649
    URI
    https://dx.doi.org/10.30480/vaa.2015.242
    http://vaa.journal.art.ac.ir/article_242.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/441794

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب