مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس موضوع "بازار پیام"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
آسیبشناسی مخاطبپنداری، در حوزه رسانهها، جهانیشدن و عصر پس از دهکده جهانی
(پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریIranian Institute for Social & Cultural Research, 2008-10-22)مقاله ابتدا به سیر تحول «نقشپنداری» از انسانهای مقابل رسانهها پرداخته و تفاوت هر یک از آنها را نشان داده است؛ تفاوتی که در منابع علوم ارتباطات، به ترتیب تاریخی، با اصطلاحاتی همچون مخاطب، گیرنده ، مصرفکننده و اخیراً، ...



