مرور اختلال‌های رفتاری و یادگیری بر اساس موضوع "دانش‌آموزان دبستانی"

  • شناسایی انواع خطاهای دیکته‌‌نویسی در دانش‌آموزان ابتدایی 

    ناصرپور, محمد؛ درانی, کمال؛ صالحی, کیوان (دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران, 2018-02-20)
    شناسایی خطاهای شایع می‌تواند به فهم بهتر علل این خطاها و ارائه ‌راه‌کارهای موثر برای حذف یا تعدیل آن‌ها در کودکان دبستانی کمک کند. هدف پژوهش حاضر، تعیین میزان شیوع خطاهای دیکته‌نویسی دانش‌آموزان دختر و پسر پایه اول، دوم و ...