• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Tourism Hospitality Research
    • Volume 7, 1.2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Tourism Hospitality Research
    • Volume 7, 1.2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Effect of Social Networks on Oral Advertisements and Tourists' Feelings in Northern Iranian Rivers

    (ندگان)پدیدآور
    Mousazadeh, HosseinÉva, IzsákAkbarzadeh, Farahnaz
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    286.5کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Original Article
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد

    شماره نشریه
    12
    تاریخ نشر
    2018-09-01
    1397-06-10
    ناشر
    Islamic Azad University Garmsar Branch
    سازمان پدید آورنده
    Ph. D. student, Department of Regional Science, Eotvos Lorand University, Faculty of science, Budapest, Hungary
    Associate Professor, Department of Regional Science, Eotvos Lorand University, Faculty of science, Budapest, Hungary
    Master of Clinical Psychology, Lahijan Branch, Islamic Azad University, Lahijan, Iran

    شاپا
    2008-9562
    URI
    http://tourism.journals.iau-garmsar.ac.ir/article_543197.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/432889

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب