دوره 14, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
اندازهگیری کیفیت خدمات در دانشگاههای ایران: UNQUAL در برابر UNPERF (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2007-11-22)مسائل کیفیت خدمات(ابعاد و سنجش آن) ممکن است از یک کشوری به کشور دیگر و از یک صنعتی به صنعت دیگر فرق کند. بنابراین این موضوع کاملاً ضرروی است که معیارهایی از کیفیت خدمات ایجاد شوند که متناسب با کشور و فرهنگ جایی باشد که ...
 
- 
بررسی رابطه بین ویژگیهای کیفی سود و هزینه سرمایه سهام عادی (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2007-11-22)در این تحقیق رابطه بین پنج ویژگیکیفی سود شامل پایداری سود، قابلیت پیشبینی سود، مربوط بودن سود به ارزش سهام، بهموقع بودن و محافظهکارانه بودن سود با هزینه سرمایه سهام عادی مورد بررسی قرار گرفته است. یافتههای تحقیق از ...
 
- 
آزمون ساختار خطی اطلاعات در مدل اولسن (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2007-11-22)در این تحقیق اعتبار مدل خطی اطلاعات با استفاده از نمونه شرکت های ایرانی بین سالهای 1368 تا 1383 بررسی میشود. در تحقیق حاضر از روشهای آماری همبستگی سریهای زمانی و رگرسیون استفاده گردیده است. با استفاده از آزمون رگرسیون، ...
 



