مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس موضوع "ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارتباط ملیگرایی مصرفی با تجملگرایی، پذیرش فرهنگی و تهدید ادراک شدة اقتصادی در ارزیابی کالاهای ورزشی داخلی و خارجی
(دانشگاه پیام نور, 2013-08-23)ملیگرایی مصرفکننده نوعی اولویت قائل شدن برای محصولات داخلی بر مبنای احساسات ملیگرایانه و موضوع بسیاری از تحقیقات در سالهای اخیر بوده است. در همین راستا، در تحقیق حاضر 278 نفر از میان 965 دانشجوی دورة کارشناسی تربیت ...



