مرور دوره 1, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
ارتباط بین ابعاد وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی در لیگ های حرفه ای فوتبال و والیبال ایران (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)پژوهش حاضر بر آن است تا ارتباط بین وفاداری مشتریان و تقویت برند ملی را مورد بررسی قرار دهد لذا جامعه آماری انتخاب شده برای این پژوهش شامل مدیرعامل ها، روابط عمومی، مدیر امور مالی و سرمربی تیم های حاضر در لیگ حرفه ای فوتبال ...
 
- 
بررسی دلایل و انگیزه های حضور فارغ التحصیلان رشته های غیرتربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی، از دیدگاه اساتید (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)هدف از انجام این پژوهش، بررسی انگیزه ها، دلایل و تاثیر حضور فارغ التحصیلان رشته های غیرتربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی بود. این پژوهش توصیفی (از نوع پیمایشی) بود که به روش میدانی و با استفاده از پرسشنامه انجام ...
 
- 
طراحی و تبیین مدل اجرایی استراتژی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد BSC (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)هدف از انجام پژوهش طراحی و تدوین مدل اجرای استراتژی فدراسیون با رویکرد
 
- 
ورزش همگانی در ایران و تدوین چشمانداز، استراتژی و برنامه های آینده (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)هدف از این پژوهش، بررسی ورزش همگانی در ایران و تدوین چشمانداز و استراتژی برنامههای آینده است. این تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی است. نمونهی آماری پژوهش 70 نفر است که شامل مدیران فدراسیون ...
 
- 
وضعیت پوشش تلویزیونی مسابقات رشتههای ورزشی در شبکههای سیما ازدیدگاه متخصصان رسانهای کشور (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)در این تحقیق از میان محورهای سهگانه مطالعات تلویزیونی یعنی مخاطبان، محتوای برنامه و نظام تولید (سطح سازمانی)، منظر سوم مورد تأکید قرار گرفته است و با بررسی نظام تولید برنامههای ورزشی در شبکههای سیما، تلاش شده تا معیارها ...
 
- 
پیش بینی اثربخشی سازمانی بر اساس هوش هیجانی مدیران ورزشی استان لرستان (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)هدف پژوهش پیش بینی اثربخشی سازمانی بر اساس هوش هیجانی مدیران ورزشی استان لرستان بود. طی یک تحقیق همبستگی از میان جامعه آماری مدیران ورزشی استان لرستان که تعداد آنها 95 نفر بود، حجم نمونه ...
 
- 
پیش بینی رضایت مندی و تمایل حضور مجدد مشتریان توسط مؤلفه های بازاریابی رابطه مند در باشگاه های ورزشی: مطالعه باشگاه های ایروبیک زنان مشهد (دانشگاه پیام نور, 2013-03-21)هدف از انجام پژوهش حاضر توصیف و تعیین رابطه بین بازاریابی رابطه مند با رضایت مندی و تمایل حضور مجدد مشتریان باشگاه های ایروبیک زنان مشهد بوده است. به این منظور 300 مشتری زن از باشگاه های ایروبیک به صورت تصادفی انتخاب ...
 



