نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسعیدا اردکانی, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorطباطبایی نسب, سید محمدfa_IR
dc.contributor.authorالحسینی المدرسی, سیدمهدیfa_IR
dc.contributor.authorدهقانی فیروزآبادی, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T12:06:27Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T12:06:27Z
dc.date.available1399-07-09T12:06:27Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T12:06:27Z
dc.date.issued2019-01-21en_US
dc.date.issued1397-11-01fa_IR
dc.date.submitted2018-03-06en_US
dc.date.submitted1396-12-15fa_IR
dc.identifier.citationسعیدا اردکانی, سعید, طباطبایی نسب, سید محمد, الحسینی المدرسی, سیدمهدی, دهقانی فیروزآبادی, محمدرضا. (1397). نقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارها. کاوش‌های مدیریت بازرگانی, 10(20), 329-351. doi: 10.29252/bar.2019.1332fa_IR
dc.identifier.issn2645-386X
dc.identifier.issn2645-3878
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.29252/bar.2019.1332
dc.identifier.urihttp://bar.yazd.ac.ir/article_1332.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/415462
dc.description.abstractسرعت تغییرات در دنیای امروز، رشد فزاینده تکنولوژی و گسترش بی‌رویه رقابت بنگاه‌ها، مصرف کنندگان را در شرایط پر تلاطمی قرار داده و آن‌ها را با نوعی عدم اطمینان مواجه نموده است. در میان این همه ابهامات و واقعیات غیر قابل پیش بینی، مصرف کننده در جستجوی نقطه‌ای برای اتکاء و اطمینان است. همین موضوع توجه مصرف کننده را به برندهایی جلب نموده است که دارای میراث می‌باشند و این میراث موجبات اطمینان و آرامش خاطر مصرف‌کننده را فراهم می‌آورد. اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که سرفصلی به عنوان میراث برند در ادبیات بازاریابی مطرح شده است. در این مقاله با ارائه مفهوم جدیدی با عنوان "عناصر مقوم میراث برند" تلاش شده تا ابزاری برای سنجش برخورداری یک برند از میراث و میزان توانایی بالقوه آن برای استفاده از مزیت میراث برند ارائه گردد. این مطالعه کیفی و از نوع مطالعه موردی است و برای گردآوری اطلاعات از مصاحبه ، مشاهده و نیز بررسی اسناد و مدارک استفاده شده است. این تحقیق با بررسی عناصر مقوم میراث برند و اجزای آن در یکی از شرکت‌های ایرانی نشان می‌دهد این شرکت از عناصر مقوم برخوردار بوده و ظرفیت مناسبی برای استفاده از مزیت میراث برند دارد.fa_IR
dc.format.extent300
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه یزدfa_IR
dc.publisherYazd Universityen_US
dc.relation.ispartofکاوش‌های مدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Administration Researchesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.29252/bar.2019.1332
dc.subjectبرندfa_IR
dc.subjectمیراث برندfa_IR
dc.subjectعناصر مقوم میراث برندfa_IR
dc.subjectبرندسازیfa_IR
dc.titleنقش عناصر مقوم میراث برند در رشد و توسعه کسب و کارهاfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد بخش مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت وحسابداری، دانشگاه یزدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار بخش مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت وحسابداری، دانشگاه یزدfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار بخش مدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت وحسابداری، دانشگاه یزدfa_IR
dc.contributor.departmentمربی سازمان جهاددانشگاهی، استان یزدfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue20
dc.citation.spage329
dc.citation.epage351


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد