دوره 16, شماره 90-91
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر بازاریابی بینالملل بر عملکرد صادرات فرش ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2018-07-23)یکی از پدیدههای قابلتوجه در سالهای اخیر روند رو به رشد جهانیشدن است. صنعت فرش، یکی از صادرات غیرنفتی است که ایران به وسیله آن میتواند حضور بهتری در بازارهای جهانی داشته باشد؛ چرا که در تولید آن از مزیت نسبتی برخوردار ...
-
الگوی مفهومی عملکرد اتحادهای استراتژیک با رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: صنعت نفت)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2018-07-23)تشکیل اتحادهای استراتژیک یکی از مهم ترین استراتژی های بنگاهها در صنعت نفت و صنایع وابسته آن می باشد. از این رو ارزیابی عملکرد آنها نیز یکی از مهمترین عرصههای مطالعاتی به شمار میرود. به همین منظور در این تحقیق الگوی ...
-
تحلیلی بر صادرات گاز ایران به ترکیه
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2018-07-23)آگاهی نسبت به متغیرهای تأثیر گذار بر صادرات حاملهای انرژی و میزان تأثیر هر کدام از این متغیرها، به سیاستگذاران اقتصادی این امکان را میدهد تا برنامهریزی و پیشبینیهای دقیقتری را در زمینه میزان عرضه حاملهای انرژی در ...
-
بررسی حقوقی قرارداد جوینت ونچر(سرمایهگذاری مشترک) در نظام حقوقی ترکیه و توصیههایی برای ایران
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی, 2018-07-23)سرمایهگذاری مشترک [1] در میان روشهای متنوع مشارکت و سرمایهگذاری، نقش بهسزایی در پیشرفت تجارت و اقتصاد بینالملل ایفا نموده است. در همین راستا، سرمایهگذاری مشترک چه بهصورت قراردادی و چه شرکتی در نظام حقوقی ترکیه مورد ...



