دوره 9, شماره 36
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
عوامل تأثیرگذار شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار(مطالعه موردی شرکت های دانش بنیان شهر تهران در سال 1395)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-12-22)هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین عوامل تأثیرگذار شرکتهای دانش بنیان بر اقتصاد مقاومتی در بازارهای کسب و کار، متضمن مطالعه موردی در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران در سال 1395میباشد. روش پژوهش از نظر هدف کاربردی و براساس نحوه ...
-
الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)مشتریان بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات (مورد مطالعه:خطوط هوایی در شهر ایلام)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-12-22)هدف از این تحقیق،طراحی الگویی ساختاری برای تبلیغات شفاهی یا دهان به دهان مشتریان خطوط هوایی در شهر ایلام بر اساس مزایای ارتباطات و عوامل کیفی خدمات میباشد. تحقیق حاضرازلحاظ هدف کاربردی، لحاظ ماهیت و روش در دستۀ تحقیقات ...
-
ویژگیهای کمیته حسابرسی و کیفیت صورتهای مالی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-12-22)کمیته حسابرسی، از سازوکارهایی است که انتظار میرود در راستای حفظ منافع گروههای گوناگون استفادهکننده از اطلاعات حسابداری، مؤثر واقع شود. کمیته حسابرسی از اجزای ارکان راهبری بنگاه تلقی میشود و عاملی تعیینکننده درروند ...
-
نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روانشناختی و کارآفرینی سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-12-22)هدف پژوهش، بررسی نقش میانجی سرمایه اجتماعی در رابطه سرمایه روانشناختی و کارآفرینی سازمانی است. پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی می باشد و از نظر روش شناسی توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش شامل 50 نفر کارکنان اداره ...
-
مدل سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی : رویکرد آمیخته
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-12-22)هدف این مطالعه ارائه الگویی بمنظور سنجش فرآیند مدیریت دانش بازاریابی با استفاده رویکرد آمیخته است. در این مقاله ابتدا مفاهیم و مبانی نظری تحقیق را مورد بررسی قرار گرفته و سپس با بررسی تحقیقات پیشین، شاخص های اندازه گیری ...
-
نقش آفرینیِ "زبانِ نام و نشان تجاری " در ارزش ادراکی مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2017-12-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی نقش زبانِ نام و نشان تجاریِ مواد شوینده بر ادراک مشتریان است. با توجه به اهمیت جایگاه اخلاق اسلامی در تجارت از منظر امام علی علیه السلام ، ضرورت دو مفهوم انتزاعی تصویر ذهنی حاصل از زبانِ نام و ...



