مرور دوره 11, شماره 42 بر اساس موضوع "رقابت پذیری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رقابت پذیری بانک ها (مطالعه موردی: بانک های اقتصاد نوین،پاسارگاد،تجارت و ملت)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-06-22)امروزه رقابت در دنیای کسب وکار الکترونیک به طور فزآیندهای در حال افزایش است. به همین دلیل مدیران این کسب وکارها به ویژه بانکها، بهبود کیفیت خدمات الکترونیک و ایجاد وفاداری و رضایت در مشتریان را هدف اصلی خود قرار دادهاند. ...



