مرور دوره 11, شماره 42 بر اساس موضوع "رسانه اجتماعی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تاثیر شایستگی های تجارت اجتماعی بر تمایل رفتار خرید زنان مسلمان (مطالعه موردی: کاربران طیف زن در شبکه های اجتماعی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2019-06-22)شایستگیهای تجارت اجتماعی میتواند رفتار خرید زنان مسلمان را افزایش و بهبود بخشد. هدف از اجرای این پژوهش تاثیر شایستگیهای تجارت اجتماعی بر رفتار خرید زنان است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی است و بر اساس ...



