مرور دوره 7, شماره 28 بر اساس موضوع "لذت بخشی محصول"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2015-12-22)پیشبرد فروش یک بخش مهم و رو به رشد از هزینه های بازاریابی رابه خود اختصاص می دهد. به همین دلیل تعجب برانگیز نیست که سازمان ها تمایل به فهم این مسئله دارند که چگونه مصرف کنندگان این ابزار بازاریابی را ارزیابی مینمایند.هدیه ...



