دوره 2, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر میزان افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-12-21)پژوهش حاضر با هدف تأثیر گروه درمانی به شیوه شناختی بر افسردگی و عملکرد تحصیلی دانشجویان خانوادههای شاهد و ایثارگر انجام شده است .این مطالعه یک پژوهش نیمه تجربی از نوع پیشآزمون پسآزمون با گروه کنترل بوده که در سال تحصیلی ...
-
رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-12-21)هدف از انجام این پژوهش، بررسی رابطه تقاضاهای شغلی، کنترل شغلی با استرس شغلی، عاطفه مثبت و عاطفه منفی کارکنان است. پژوهش حاضر از نوع رابطهای است و جامعه آماری شامل کلیه کارکنان مشغول به کار در شرکت پتروشیمی استان اصفهان ...
-
رابطه بین ذهنآگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-12-21)ذهنآگاهی به عنوان مبنایی برای درمانهای روانشناختی، نظارتی پایدار بر شرایط جاری است. هدف از این مطالعه، بررسی رابطه بین ذهنآگاهی و کارکردهای توجّهی پایدار و انتخابی است. این مطالعه به صورت مقطعی در40 نفر از دانشجویان ...
-
واسازی معنایی فضای درون ذهنی مشارکتکنندگان در گروههای روانشناسی عامیانه:
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-12-21)گروههای روانشناسی عامیانه سالهاست که در ایران به صورت غیر قابل انکاری رواج یافته و حتی پرفروشترین کتب سال برای سالیان متمادی مربوط به این ایده بوده است. از آنجا که بیشتر مشارکتکنندگان در این گروهها پس از اتمام دوره ...
-
ارتباط اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپهای شخصیتی نوع A و B
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-12-21)هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه اعتیاد به اینترنت با اضطراب در تیپهای شخصیتی نوع A و B و تعیین توان پیش بین این دو متغیر در تعامل با متغیر جنسیت به منظور پیشبینی میزان اعتیاد به اینترنت دانشجویان بود. تاثیر نوع دانشگاه ( ...
-
اثربخشی گشتالت درمانی و درمان شناختی- رفتاری بر میزان ابراز وجود دانشآموزان پسر دوره راهنمایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-12-21)هدف از پژوهش حاضر مقایسه اثربخشی رویکرد گشتالت درمانی و درمان شناختی – رفتاری بر میزان ابراز وجود در دانش آموزان پسر دوره راهنمایی شهرستان شهریار بوده است. این پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون- پس آزمون است. از میان ...



