مرور دوره 4, شماره 12 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2018-05-22)پژوهش حاضر با تاکید بر مدل CaR-FA-X ویلیامز ، در قالب یه مدل علی به بررسی نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرا در رابطه بین نقص در کارکردهای اجرایی با حل مساله ناکارآمد در افراد افسرده میپردازد. روش: ...
 
- 
مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعالسازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطافپذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2018-05-22)مقدمه: یکی از آسیبهای جدی به دنبال سوءمصرف مواد، آسیب مغزی و نقصهای شناختی است که اهمیت نظری و بالینی اساسی دارد. این پژوهش باهدف مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعالسازی-بازداری رفتاری و کارکرد انعطافپذیری ...
 
- 
مقایسه کنترلشده سیستمهای مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2018-05-22)مقدمه: هدف پژوهش حاضر،مقایسه کنترل شده سیستمهای مغزی رفتاری گری-ویلسون (شامل فعال ساز رفتاری، بازداری رفتاری و جنگ - گریز) بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده(درمان شده) با متادون، ...
 
- 
درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تکآزمودنی) (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2018-05-22)مقدمه: هدف این پژوهش مقایسه اثربخشی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظمجویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای تشخیص اختلال اضطراب اجتماعی بود. روش:پژوهش ...
 
- 
بررسی ارتباط بین فعالیت نورونهای آینهای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2018-05-22)بررسی ارتباط فعالیت نورونهای آینهای و EMGدر بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی پات گلف در دختران جوان بود. روش: 18 نفر از دختران غیر ورزشکار دانشگاه تصادفی در3 گروه بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی مثبت، منفی، ...
 
- 
مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روانشناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, Iran, 2018-05-22)مقدمه: در پژوهش حاضر، مقایسه اثربخشی مداخلات عصبروانشناختی و روش دیویس برعملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پایة اول و دوم ابتدایی مورد بررسی قرار گرفت. روش
 



