مرور دوره 8, شماره 29 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی تاکتیکهای رسانهای خبر بیست و سی شبکه دوم سیما در مدیریت بحران حوادث پس از انتخابات سال 88
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)پیوند افکار عمومی با رسانهها، پیوندی دیرینه است. رسانهها هم به افکار عمومی شکل میدهند و هم آن را بیان میکنند. میتوان گفت که در فضای سیاسی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، شاهد نخستین رزمایش واقعی از کاربرد ...
-
بررسی علل و زمینههای داخلی بحران سال 1388
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)ظهور بحرانها علل متعدد مادی و غیرمادی یا عینی و ذهنی دارد؛ لیکن صرف نظر از علل، بحرانها به لحاظ ساختار، کارکرد و ماهیت (سرشت وجودی) باید به گونهای باشند که اشخاص یا دیگر هویتهای اجتماعی درگیر نیز بتوانند آنها را "بحران" ...
-
بررسی عملیات روانی رسانههای بیگانه در ایجاد بحرانهای امنیتی در خصوص بازاریان
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)این مقاله با هدف بررسی عملیات روانی رسانههای بیگانه در ایجاد بحرانهای امنیتی در خصوص بازاریان میباشد، این مقاله با رویکرد کاربردی و روش توصیفی ـ پیمایشی انجام پذیرفته است. در ادبیات نظری مقاله، مفاهیم عملیات روانی، ...
-
بررسی میزان آمادگی گردانهای بیت المقدس سپاه تهران بزرگ برای مقابله با بحرانهای امنیتی ناشی از زلزله احتمالی شهر تهران
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)ضرورت حفظ امنیت در مراحل حین و بعد از وقوع بحرانها و وابستگی آن به میزان آمادگی ساختاری، نیرویی و تجهیزاتی سازمانهای نظامی مرتبط با آن، موضوعی است که به عنوان یکی از مهمترین مباحث مدیریتی کشورها محسوب میگردد، این مهم ...
-
بررسی چالشهای مدیریت شهرداری تهران در بحرانها (مطالعه موردی شهرداری منطقه یک تهران)
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)نبود تعادل و همگونیهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تهران، حاصل یک فرآیند تاریخی دویستساله میباشد. این مشکلات با توجه به تراکم بالای جمعیت، در چند دهه ی اخیر، ظهور و بروز بیشتری داشته و نقش مهمی در بحرانهای شهری ...
-
سیرهی مدیریتی امام علی علیهالسلام در برخورد با کارگزاران متخلف
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)امام علی علیهالسلام در سیرهی مدیریتی خویش تمرکز بیشتری روی پیشگیری از وقوع آسیبها به کار میگرفتند تا مردم و کارگزاران را به حقوق و وظایف خود آشنا سازند و بسیاری از مشکلات را به حداقل ممکن برسانند. اما در مواردی که ...
-
واکاوی اثر هالهای: شهرت و مدیریت بحران
(دانشگاه امام حسین, 2016-06-21)مدیران بحران به اهمیت نوعی محبوبیت مطلوب پیش از بحران اعتقاد دارند. محبوبیت میتواند تأثیری مطلوب بر یک سازمان در طول بحران داشته باشد. شهرت گذشته میتواند به عنوان محافظی از آسیب بالقوه به سازمان جلوگیری کند. همچنین هاله ...



