دوره 20, شماره 75
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی چارچوب کسبوکار رسانههای دیجیتال مبتنی بر اینترنت در ایران
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-11-22)رسانهها علاوه بر کارکردهای ذاتی اطلاعرسانی و آموزشی، در سالهای اخیر، جنبه اقتصادی به خود گرفتهاند و بویژه، انواع دیجیتال آنها، به عنوان یک منبع درآمد بزرگ و به عبارت دیگر، نوعی کسبوکار، مطرح شدهاند. هدف از ...
-
شناخت ویژگیهای شبکههای اجتماعی و اثرات آنها بر روابط بینفردی نوجوانان
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-11-22)استفاده نوجوان از اینترنت در سالهای اخیر، بویژه با هدف گسترش روابط و پیوندهای اجتماعی به شدت افزایش یافته و روابط آنلاین به بخشی جدانشدنی از فرهنگ و زندگی اجتماعی آنان تبدیل شده است. شناخت ماهیت و ویژگیهای ساختاری ...
-
تجارب زیسته والدین دانشآموزان دختر دوره متوسطه در خصوص آسیبهای فرهنگی اینترنت (مورد مطالعه: شهر سمیرم)
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-11-22)هدف از پژوهش حاضر، بررسی تجارب زیسته مادران و پدران در خصوص آسیبهای فرهنگی اینترنت بوده است. روش پژوهش، کیفی از نوع پدیدارشناسی است. شرکتکنندگان در این پژوهش، مادران و پدران دانشآموزان دوره متوسطه در شهر سمیرم ...
-
رسانههای اجتماعی و سازمانهای رسانهای: بررسی سیاستگذاری و مصرف فیسبوک در مواجهه با رسانه ملی
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-11-22)مقاله حاضر با هدف پرداختن به سیاستها و شیوههای حاکم بر مصرف بزرگترین و محبوبترین وبسایت شبکه اجتماعی (SNS) جهان، فیسبوک، ضمن بهرهگیری از روشهای مقایسه تطبیقی (همگرا بودن ...
-
بررسی انگیزههای کاربران در استفاده از رسانههای اجتماعی (مطالعه موردی کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک)
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-11-22)هدف مقاله حاضر، بررسی دلایل و انگیزههای کاربران در استفاده از شبکه اجتماعی فیسبوک بوده است. برای دستیابی به این هدف، از نظریه استفاده و رضامندی استفاده شده است. جمعآوری دادهها در این مطالعه کمّی، با بهرهگیری ...
-
جایگاه رسانههای جدید در تحولات اخیر خاورمیانه (مطالعه موردی کشور مصر)
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2013-11-22)پژوهش حاضر با طرح این پرسش که جایگاه رسانههای جدید در تحولات اخیر خاورمیانه با تأکید بر تحولات انقلابی کشور مصر چه بوده است؛ این فرضیه را بیان میکند که رسانههای جدید با آغاز تحولات انقلابی، در اطلاعرسانی، ...



