دوره 18, شماره 68
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مطالعه محتوای کمی برنامههای ورزشی شبکه ورزش و جوانان (شبکه 3) (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-02-20)هدف از انجام این پژوهش، تحلیل محتوای جدول پخش برنامههای شبکه سه سیما، با تأکید بر برنامههای ورزشی بوده است. نمونه آماری این تحقیق، تمام برنامههای پخش شده در ماههای اردیبهشت و خرداد را در بر میگیرد که از طریق ...
 
- 
مروری بر اثرات رسانهها بر گردشگری (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-02-20)هدف این پژوهش که به شیوه اسنادی صورت گرفته، مطالعه نقش رسانهها در بازنمایی مناطق مقصد و همچنین پیوند بین گردشگری و رسانه از دیدگاههای مختلف بوده است.در بحث توسعه چارچوب برای مطالعه گردشگری و ...
 
- 
نقش رسانه در توسعه فرهنگ ورزش در اوقات فراغت زنان (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-02-20)به منظور بررسی نقش رسانه در توسعه فرهنگ ورزش در اوقات فراغت زنان، تعداد 96 نفر از زنان شاغل در دانشگاههای شهر تبریز به عنوان نمونه انتخاب شدند و به پرسشنامهای که با استفاده از پرسشنامههای استاندارد نظریه رفتار ...
 
- 
مقایسه زیر مؤلفههای مؤثر نقشهای اطلاعرسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگسازی رسانه ملی در ورزش همگانی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-02-20)با توجه به نقش انکارناپذیر رسانه ملی در شکلدهی و جهتدهی به باورها، نگرشها و افکار جامعه و همچنین فراهم آوردن بستر مناسب برای پرداختن به ورزش؛ مقاله حاضر در صدد پاسخ به این سؤال است: آیا بین زیرمؤلفههای مؤثر ...
 
- 
رتبهبندی موانع توسعه اخلاق حرفهای در رسانههای ورزشی (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-02-20)هدف از پژوهش حاضر، شناسایی، ارائه و رتبهبندی موانع موجود در مسیر توسعه اخلاق حرفهای در رسانههای ورزشی بوده است. در گام نخست، با انجام مطالعات کتابخانهای و همچنین مصاحبه با خبرگان و استادان برجسته در حیطه رسانههای ...
 



