مرور دوره 19, شماره 71 بر اساس موضوع "اعتماد به تبلیغات"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی میزان ملیگرایی مصرفی، اعتماد به تبلیغات و تمایل به مصرف کالاهای داخلی در بین شهروندان 28 شهر کشور
(سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)میزان ملیگرایی مصرفی و ترجیح کالاهای داخلی بر کالاهای خارجی، از عوامل رشد و پویایی اقتصاد و بخش بازرگانی کشور محسوب میشود. در این شرایط، مصرفکننده بر اساس معیارهای هنجاری و عاطفی، کالاهای داخلی را در اولویت مصرف ...



