مرور دوره 19, شماره 71 بر اساس موضوع "استفاده و رضامندی"

  • بررسی عوامل مؤثر بر گرایش به تماشای برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای 

    متانی, مهرداد؛ حسن‌زاده, رمضان؛ فرهنگی, علی‌اکبر (سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانResearch and Polling Center of I.R.I.B, 2012-11-21)
    مخاطب، هدف هر برنامه رسانه‌ای است که باید نخست ترغیب و سپس قانع شود که پیام رسانه در راستای علاقه و نیاز اوست. مقاله حاضر، به این پرسش اساسی پاسخ می‌دهد که دلایل و انگیزه‌های استفاده از برنامه‌‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ...