دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعه اینترنتی در بین مردم شهر تهران و عوامل مؤثر بر آن
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-06-22)امروزه با پدیده جهانی شدن و گسترش آن به همه دنیا، رسانه های نوین بیش از پیش اهمیت پیدا کردهاند و همزمان استفاده از اینترنت و مطالعه اینترنتی از رونق بسیاری برخوردار شده است. بنابراین بررسی میزان مطالعه اینترنتی افراد ...
-
بررسی نقش استعاره درگفتمان خبری رسانه ای بینالمللی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-06-22)استعاره در زبانشناسی شناختی، تعریفی کاملاً متفاوت از تعریف ادبی آن دارد و به نوعی، تار و پود تفکر و شناخت انسان را میسازد. در این تحقیق به ضرورت بررسی استعارههای به کار گرفته شده در گفتمانهای خبری پرداخته شده است. تحقیق ...
-
درآمدی بر سیاستهای فیلترینگ سایتهای اینترنتی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-06-22)ابتدای آخرین دهه قرن بیستم و با گسترش روزافزون تعداد کاربران اینترنت، حکومتها و دولتها نیز متناظر با این رشد سریع برای برقراری امنیت و حفظ نظم در این فضا، اقداماتی را آغاز کردند. در این رابطه نوع نگاهی که دولتها به ...
-
دولت یازدهم و دیپلماسی رسانه ای آمریکا؛ بررسی ابعاد و چارچوب های محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-06-22)چکیده این مقاله با هدف بررسی دیپلماسی رسانهای آمریکا در قبال دولت یازدهم، به ارزیابی و تحلیل ابعاد و چارچوبهای محتوایی سایت فارسی صدای آمریکا، به مثابه یک شاخص و نمونهای از فعالیتهای رسانهای این ...
-
نگرش مخاطبان نسبت به دیجیتال شدن شبکه های تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-06-22)ایجاد نگرش مثبت نسبت به یک نوآوری و پذیرش آن از سوی پذیرندگان، هدف هر ابداع کنندۀ نوآوری است. در سالهای اخیر صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز کوشیده است تا با دیجیتال کردن شبکههای تلویزیونی ضمن افزایش و بهبود کیفیت ...



