نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزارعی زوارکی, اسماعیلfa_IR
dc.contributor.authorنیلی احمدآبادی, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorعباسپور, عباسfa_IR
dc.contributor.authorبرومندفر, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:19:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:19:07Z
dc.date.available1399-07-09T11:19:07Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:19:07Z
dc.date.issued2017-12-22en_US
dc.date.issued1396-10-01fa_IR
dc.identifier.citationزارعی زوارکی, اسماعیل, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, عباسپور, عباس, برومندفر, سعید. (1396). آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. آموزش در علوم انتظامی, 24(19), 101-120.fa_IR
dc.identifier.issn2382-9613
dc.identifier.urihttp://tps.jrl.police.ir/article_19886.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/399650
dc.description.abstractدر پژوهش حاضر به آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حیطه آموزش و ارائه مدل مناسب، پرداخته شده است. جامعه آماری پژوهش را تمامی‌ معلمان شاغل در آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی تشکیل می‌دهند که با استفاده از فرمول حجم نمونه کوکران، تعداد 320 نفر به‌عنوان نمونه بطور تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه و مصاحبه می‌باشد که برای تعیین شاخص‌های پرسشنامه پس از مرور مبانی نظری و پیشینه پژوهش، از خبرگان دانشگاهی، مسئولین آموزش و پرورش، کارشناسان ذیربط و متخصصان در زمینه SWOT مصاحبه به عمل آمده و4عامل( نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها، تهدیدها) و 65 مولفه برای مدل SWOT استخراج گردیده است که پس از بررسی روایی محتوایی(آلفای کرونباخ) و روایی سازه(تحلیل عامل اکتشافی)، داده‌های پژوهش توسط ابزار پرسشنامه جمع اوری و سپس به منظور ارزیابی مولفه ها از مدل آماری t تک‌گروهی استفاده گردید. ‌همچنین به منظور ارائه مدل مناسب در زمینه آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با استفاده از روش معادلات ساختاری به برازش مدل مذکور پرداخته شده است.fa_IR
dc.format.extent792
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت تربیت وآموزشfa_IR
dc.relation.ispartofآموزش در علوم انتظامیfa_IR
dc.subjectواژگان کلیدی: فناوری اطلاعات و ارتباطاتfa_IR
dc.subjectآموزشfa_IR
dc.subjectآسیب شناسیfa_IR
dc.subjectنقاط قوت و ضعفfa_IR
dc.subjectفرصت و تهدیدfa_IR
dc.titleآسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشیار، دکتری تکنولوژی اموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، دکتری تکنولوژی اموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، دکتری مدیریت دولتی با گرایش منابع انسانی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تکنولوزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تهرانfa_IR
dc.citation.volume24
dc.citation.issue19
dc.citation.spage101
dc.citation.epage120


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد