| dc.contributor.author | زارعی زوارکی, اسماعیل | fa_IR |
| dc.contributor.author | نیلی احمدآبادی, محمدرضا | fa_IR |
| dc.contributor.author | عباسپور, عباس | fa_IR |
| dc.contributor.author | برومندفر, سعید | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T11:19:07Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:19:07Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T11:19:07Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T11:19:07Z | |
| dc.date.issued | 2017-12-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1396-10-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | زارعی زوارکی, اسماعیل, نیلی احمدآبادی, محمدرضا, عباسپور, عباس, برومندفر, سعید. (1396). آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. آموزش در علوم انتظامی, 24(19), 101-120. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2382-9613 | |
| dc.identifier.uri | http://tps.jrl.police.ir/article_19886.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/399650 | |
| dc.description.abstract | در پژوهش حاضر به آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در حیطه آموزش و ارائه مدل مناسب، پرداخته شده است. جامعه آماری پژوهش را تمامی معلمان شاغل در آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی تشکیل میدهند که با استفاده از فرمول حجم نمونه کوکران، تعداد 320 نفر بهعنوان نمونه بطور تصادفی انتخاب شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه و مصاحبه میباشد که برای تعیین شاخصهای پرسشنامه پس از مرور مبانی نظری و پیشینه پژوهش، از خبرگان دانشگاهی، مسئولین آموزش و پرورش، کارشناسان ذیربط و متخصصان در زمینه SWOT مصاحبه به عمل آمده و4عامل( نقاط قوت و ضعف، فرصتها، تهدیدها) و 65 مولفه برای مدل SWOT استخراج گردیده است که پس از بررسی روایی محتوایی(آلفای کرونباخ) و روایی سازه(تحلیل عامل اکتشافی)، دادههای پژوهش توسط ابزار پرسشنامه جمع اوری و سپس به منظور ارزیابی مولفه ها از مدل آماری t تکگروهی استفاده گردید. همچنین به منظور ارائه مدل مناسب در زمینه آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با استفاده از روش معادلات ساختاری به برازش مدل مذکور پرداخته شده است. | fa_IR |
| dc.format.extent | 792 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | معاونت تربیت وآموزش | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | آموزش در علوم انتظامی | fa_IR |
| dc.subject | واژگان کلیدی: فناوری اطلاعات و ارتباطات | fa_IR |
| dc.subject | آموزش | fa_IR |
| dc.subject | آسیب شناسی | fa_IR |
| dc.subject | نقاط قوت و ضعف | fa_IR |
| dc.subject | فرصت و تهدید | fa_IR |
| dc.title | آسیب شناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.contributor.department | دانشیار، دکتری تکنولوژی اموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار، دکتری تکنولوژی اموزشی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار، دکتری مدیریت دولتی با گرایش منابع انسانی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری تکنولوزی آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تهران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 24 | |
| dc.citation.issue | 19 | |
| dc.citation.spage | 101 | |
| dc.citation.epage | 120 | |