• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی ، بصیرت و تربیت اسلامی
    • دوره 1, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی ، بصیرت و تربیت اسلامی
    • دوره 1, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    نقش رویکردهای آموزشی در پذیرش مسئولیت مدیران

    (ندگان)پدیدآور
    صدیقی مشکنانی, محسن
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    134.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    برای اجرای کارآمد هر مسئولیتی، علاوه بر داشتن آگاهی‌های تخصصی لازم، فرد باید در مورد مسئولیت و محیط عملیاتی خود نیز آگاهی داشته باشد.در این مقاله روی موضوع آموزش این آگاهی ها تأکید شده و ضرورت، اهمیت و اثرات آن مورد بررسی قرار گرفته است. طرح عمومی آموزش این آگاهی‌های محیطی، شامل اهداف، محتوا، مشخصات مدرسین، مشخصات آموزش فراگیران، شیوه اجرا و همچنین روش اجرایی برای تدوین کامل محتوای دوره‌ها و برگزاری آنها ارائه شده است.
    کلید واژگان
    آموزش
    آگاهی
    مسئولیت تخصص
    عملکرد
    تجربه
    دوره
    بهره وری
    بازدهی
    پویایی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2004-12-21
    1383-10-01
    ناشر
    سازمان عقیدتی سیاسی ناجا
    The Ideological-Political Organization of I. R. I. Police

    شاپا
    2676-5233
    2676-5241
    URI
    http://init.jrl.police.ir/article_10264.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/399526

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب