دوره 1390, شماره 14
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
طراحی ارگونومیکی علایم راهنمایی و رانندگی و تأثیر آن بر کاهش ترافیک و تصادفات (مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا, 2011-06-22)اگر حمل و نقل جاده ای را به عنوان یک سیستم در نظر بگیریم آنگاه مه مترین اجزای این سیستم عبار تاند از: جاده، راننده و اتومبیل. هر یک از این اجزا به نوبه خود م یتوانند در ایجاد ترافیک و شکل گیری حادثه و تصادفات رانندگی ...
 
- 
داده های NGSIM ب هعنوان ابزاری کارآمد در شبی هسازی جریان ترافیک و کاربرد آن در ایران (مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا, 2011-06-22)
 
- 
تأثیراستفاده از GPS در نگرش و عملکرد رانندگان اتوبوس ها و روسای پلیس راه محور تهران- شیراز (مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا, 2011-06-22)امروزه کاربرد فناور یهای نوین از جمله GPS در کشورهای پیشرفته به منظور انجام امور نظامی، تجاری، دریایی، هوایی و عمومی مورد توجه قرار گرفته است. در سیستم های حمل و نقل زمینی برای ناوبری و هدایت دقیق وس
 
- 
پیش بینی شدت تصادفات جلو به جلو به کمک مدل رگرسیون لوجستیک و ارزیابی پارامترهای مؤثر (مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا, 2011-06-22)مدل سازی شدت تصادفات، از جمله مباحث مهمی است که همواره در تحقیقات ایمنی تصادفات مطرح بوده اس
 
- 
شناسایی و رتبه بندی عوامل رفتار فردی مؤثر بر کاهش تخلفات رانندگی با استفاده از الگوریتم تاپسیس (مرکز تحقیقات کاربردی پلیس راهور ناجا, 2011-06-22)هدف از اجرای تحقیق حاضر، شناس
 



