• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1398, شماره 45
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مدیریت بر آموزش انتظامی
    • دوره 1398, شماره 45
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تحلیل عوامل اجتماعی موثر بر به کارگیری فاوا درآموزش از دیدگاه اساتید (مطالعه موردی مرکز آموزش شهید چمران کرج و پادگان مالک اشتر اراک)

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    211.4کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل اجتماعی موثربر به‌کارگیری فاوا درآموزش از دیدگاه اساتید درمرکز آموزش درجه‌داری و سربازی شهرهای کرج و اراک در سال 97 انجام شده است. ضرورت و اهمیت تحقیق در آنست که فاوا، زمینه را برای یادگیری مادام‌العمر فراهم می­کند و همه افراد با توجه به نیازها و توانایی­های خود می­توانند، با دسترسی به فناوری مناسب، به یادگیری بپردازند و یادگیری را اثر بخش­تر و جذاب‌تر کنند به صورتی که حتی دانشجویان ودانش­آموزان معمولی هم پیشرفت محسوسی بدست می­آورند. روش پژوهش توصیفی- همبستگی بوده و برای گردآوری اطلاعات، از پرسشنامه محقق ساخته‌ شامل 24 سؤال بسته- پاسخ در مقیاس لیکرت استفاده شد. ابتدا روایی صوری پرسشنامه بر اساس نظرات 10نفر از اساتید متخصص مورد تأیید قرار گرفت و سپس ضریب همسانی درونی به روش آلفای کرانباخ 88/. بدست آمد. جامعه آماری این تحقیق کلیه اساتید مشغول به تدریس در هر دو مرکزمی باشند که ازبین آنها210نفر به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردیدند. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات روش­های آمار توصیفی و تحلیل عاملی اکتشافی به کار گرفته شد. نتایج پژوهش نشان داد که: دسترسی به تکنولوژی روز ، فرهنگ سازمانی مراکز آموزش ، استقبال مدیریت مراکز آموزش از فاوا و کاربردهای آن زمینه ساز به کارگیری و استفاده اساتید از فاوا در فرایند آموزش می‌باشد. به ترتیب عوامل فردی و عوامل اجتماعی می­توانند کاربرد فاواتوسط اساتید  مراکز آموزش درجه‌داری و سربازی ناجا در امر آموزش را پیش­بینی کنند.
    کلید واژگان
    فاوا
    ‌اساتید
    مراکز آموزش
    فرآیند آموزش
    عامل اجتماعی
    عامل فردی

    شماره نشریه
    45
    تاریخ نشر
    2019-05-22
    1398-03-01
    ناشر
    معاونت تربیت وآموزش ناجا

    شاپا
    2382-96137
    URI
    http://mape.jrl.police.ir/article_20425.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396595

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب