دوره 1390, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نیازسنجی آموزشی عملکرد محور مبتنی بر معیارهای شایستگی و عملکرد فراشغلی
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2011-12-22)عملکرد پرسنل و چگونگی ارتقاء آن یکی از چالشهای اساسی فراروی مدیران سازمانها خصوصاً سازمانهای خدمت محور است. تناقض عملکرد در اینگونه سازمانها مدت مدیدی است توجه صاحبنظران را به خود جلب کرده و آنها سعی نمودهاند روشها ...
-
آموزش وتربیت سازمانی مدیران و فرماندهان براساس شایسته پروری
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2011-12-22)استقرار شایسته پروری پدیده و فرایند سادهای نیست، بلکه مجموعه پیچیدهای از ساز و کارهایی است که طی یک فرایند بلندمدت و منطقی باید در سازمان استقرار یابد و زیرساختهای آن فراهم گردد.آموزش و تربیت یکی از مؤثرترین ابزارهای ...
-
بررسی میزان اثربخشی کارگاههای آموزشی دادرسی کودکان و نوجوانان از دیدگاه کارآموزان در پلیس ایران
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2011-12-22)در پژوهش حاضر، اثربخشی کارگاههای آموزشی دادرسی کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفته است، که پژوهشگر شش فرضیه را برای تعیین اثربخشی این کارگاههای آموزشی مورد بررسی قرار داده که هرکدام به بخشی از محتوای این کارگاه های ...
-
ارزیابی اثربخشی دورههای آموزشی پلیس با تأکید بر الگوی بازگشت سرمایه
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2011-12-22)نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمانی که مأموریت خطیرآن برقراری نظم و امنیت است جهت تحقق پلیس دانشمحور میبایست با بهرهگیری از سرمایههای انسانی ودانش روزآمد پلیسی دارای نقش محوری درایجاد امنیت باشد.این ...
-
تبیین و نقد نظریة آندراگوژی و تشریح اثرات آن بر آموزش بزرگسالان
(معاونت تربیت وآموزش ناجا, 2011-12-22)نظریة آندراگوژی (آموزش بزرگسالان) اولین بار توسط مالکوم نولز استاد دانشگاه شیکاگو شهرت یافت و در آن مباحثی در مورد آموزش بزرگسالان طرح شد که پیش از آن مورد توجه قرار نگرفته بود. در این نظریه با توجه به ویژگیهایی که یک ...



