نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجزینی, علیرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:01:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:01:57Z
dc.date.available1399-07-09T11:01:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:01:57Z
dc.date.issued2016-03-20en_US
dc.date.issued1395-01-01fa_IR
dc.identifier.citationجزینی, علیرضا. (1395). تأثیر مهارتهای ارتباطی مدیران با رضایت شغلی کارکنان. فصلنامه نظارت و بازرسی, 1395(35), 13-42.fa_IR
dc.identifier.issn2383-4463
dc.identifier.urihttp://si.jrl.police.ir/article_10150.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/393658
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثیر مهارتهای ارتباطی مدیران با رضایت شغلی کارکنان است. این پژوهش در گروه پژوهشهای توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی است. جامعه آماری 115 نفر از کارکنان بازرسی انتخاب و نمونه گیری به صورت کل شماری انجام شده و با به کارگیری الگوی معادلات ساختاری به بررسی مسیرهای مشخص شده پژوهش مطابق با الگوی مفهومی پرداخته شده است. ابزار گردآوری اطلاعات از طریق مطالعه کتابخانه ای و پرسشنامه است که از پرسشنامه های استانداردشده مهارتهای ارتباطی مدیران که توسط بارتون جی ای ابداع شده و پرسشنامه رضایت شغلی مارتین جی کانون استفاده شده است. نتایج نشان داد مهارتهای ارتباطی، مهارتهای ارتباط غیرکلامی، مهارتهای ارتباط کلامی و مهارت شنود بر رضایت شغلی تأثیر مثبت و معناداری دارد ولی مهارتهای ارائه بازخورد با رضایت شغلی رابطه معناداری ندارد. با توجه به اینکه کارکنان از مهارتهای ارتباطی کلامی، مهارت شنود، مهارتهای ارائه بازخورد، مهارتهای ارتباطی غیرکلامی مدیران راضی نیستند، باید با اجرای کارگاه های آموزشی نسبت به ارتقا توانمندسازی مدیران در این زمینه اقدام و رضایت از همکاران، سرپرست و شغل را تقویت بخشید.fa_IR
dc.format.extent1820
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherبازرسی کل ناجاfa_IR
dc.publisherNAJA Inspection Administrationen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه نظارت و بازرسیfa_IR
dc.relation.ispartofSupervision & Inspectionen_US
dc.subjectمهارت ارتباطی کلامیfa_IR
dc.subjectمهارت شنودfa_IR
dc.subjectمهارت ارائه بازخوردfa_IR
dc.subjectمهارت ارتباطی غیرکلامیfa_IR
dc.subjectرضایت شغلیfa_IR
dc.subjectمدیرانfa_IR
dc.titleتأثیر مهارتهای ارتباطی مدیران با رضایت شغلی کارکنانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1395
dc.citation.issue35
dc.citation.spage13
dc.citation.epage42


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد