نقش رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بر ارتقای نظارت و کنترل کارکنان
(ندگان)پدیدآور
مجرد, محرمنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
این تحقیق با هدف بررسی میزان تأثیر رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بر ارتقای نظارت و کنترل کارکنان کلانتریهای ناجا انجام شده است. روش پژوهش از نوع توصیفی ، پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه و جامعه آماری 250 نفر از کارکنان کلانتریهای شهرستان خرم آباد و 260 نفر از کارکنان رسیدگی به شکایات مراکز بازرسی در همه استانها، یگانهای مستقل و پلیسهای تخصصی ناجا بوده است که تعداد یک صد نفر از آنان به عنوان نمونه با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای با تخصیص متناسب انتخاب شده اند. با اتکا به مبانی نظری ، پرسشنامه ای با 13 سؤال مرتبط با فرضیه تحقیق طراحی شد که پس از تأیید روایی و پایایی، بین نمونه آماری توزیع گردید و در نهایت نتایج دادهها مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. نتایج نشان داد که فرضیه تحقیق مبنی بر تأثیر مثبت رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بر ارتقای نظارت و کنترل کارکنان کلانتریهای ناجا تأیید شد.
کلید واژگان
رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمیسلامت اداری
فساد اداری
نظارت و کنترل
بازرسی و مدیریت
شماره نشریه
16تاریخ نشر
2011-06-221390-04-01
ناشر
بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration




