دوره 1392, شماره 25
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
چالشهای مدیریتی در اجرای قانون: مورد تخلفات و جرایم پلیس
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2013-09-23)هدف این مقاله تحقیق درباره جرایم پلیس می باشد که بعنوان جرایم کارکنان پلیس در حین انجام وظیفه تعریف شده است. طرح/ متدلوژی / رویکرد: براساس مطالعات تجربی پرونده های جرایم قضایی پلیس در نروژ در چهار سال اخیر ، رابطه بین ...
-
اعتباریابی ابزار عملکرد شخصیتی فرماندهان و مدیران ناجا: تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2013-09-23)اندازهگیری عملکرد یکی از مهمترین زیرسیستمهای مدیریت منابع انسانی است و در سازمانهای نظامی در مقایسه با سایر سازمانها پیچیدهتر و نیازمند اندازهگیریهای بیشتر و دقیقتر در سطوح متعدد است و فرایند دشوارتری دارد. هدف ...
-
روش های پیشگیری کیفری از جرایم (با تاکید بر جرم ضرب و جرح )
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2013-09-23)هدف پژوهش حاضر شناسایی روش های موثر پیشگیری کیفری از جرایم با محوریت جرم ضرب و جرح و اولویت بندی آنها می باشد. تحقیق از نظر هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری خبرگان و کارشناسان فرماندهی انتظامی استان ...
-
فرا تحلیل تحقیقات مرتبط با شایستگی مدیران در ایران
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2013-09-23)در هزاره سوم میلادی و در دنیای پرتلاطم کسب و کار کنونی، سازمان ها در تلاش و رقابت اند تا شایسته ترین مدیران را، به عنوان یک مزیت رقابتی شناسایی، جذب و حفظ کنند. چنانچه گزینش مدیران به نحو صحیح و مناسب صورت پذیرد، منافع ...
-
نظام مدیریت کیفیت فراگیر راهبردی برای رویارویی با چالشهای نیروی انتظامی در قرن 21
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2013-09-23)یکی از دل مشغولی های عمده سازمان ها از جمله سازمانهای نظامی لزوم توجه آنان به کیفیت ارائه خدمات و فعالیتها می باشد زیرا کیفیت به مثابه تعهد نامه ای است که به دنبال حفظ و تعالی مستمر روحیه، منزلت، انسجام کارکنان از یک سو و ...



