دوره 1389, شماره 12
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
گامی در مسیر طراحی الگوی شایستگی فرمان3دهان و مدیران ناجا (بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2010-06-22)با توجه به نوع فعالیت نیروی پلیس، که ماهیتاً نیاز ویژهای به مهارتهای مدیریتی مانند مهارتهای ارتباطی، کارگروهی، تصمیم گیری سریع و مؤثر و... دارد، اهمیت طراحی معیارها و شاخصهای مهارتی در قالب الگوی شایستگی بویژه در سطوح ...
 
- 
نقش فرماندهان ، رؤسا و مدیران در توانمندسازی کارکنان (بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2010-06-22)توانمندسازی برداشتن موانع رشد، ترغیب و تعهد به اهداف، ترغیب خطرپذیری، خلاقیت و نوآوری و قادر ساختن افراد به حل مشکل و افزایش مسئولیت است. علل و عوامل زیادی در افزایش سطح توانمندسازی کارکنان ناجا مؤثر است که یکی از مهمترین ...
 
- 
تأثیر سبک مدیریت و یادگیری سازمانی بر توانمند سازی کارکنان ناجا (بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2010-06-22)مدیریت مهمترین عامل حیات، رشد و بالندگی در سازمان، نیازمند توانا سازی کارکنان از طریق ایجاد احساس خود باوری واحساس خود کار آمدی و افزایش ظرفیتهای کاری با واگذاری اختیار و در نتیجه بهره وری و اثر بخشی در کارکنان است. یادگیری ...
 
- 
تأثیر مدیریت دانش بر توانمندسازی کارکنان (بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2010-06-22)امروزه در اقتصادی دانشی زندگی می کنیم. دیگر مانند گذشته، توجه اصلی سازمان ها در ماشینی شدن نیست بلکه تأکید اصلی آنها بر هوشمندی، درک مهارتها، دانش و تجارب کارکنان است. بدون شک تاکید بر دانش، نتایج شگرفی را در پی داشته است؛ ...
 
- 
عوامل مؤثر بر توانمندسازی فرماندهان و مدیران میانی ناجا (بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2010-06-22)هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل مؤثر بر توانمندسازی فرماندهان و مدیران میانی ناجا است. جامعه آماری تحقیق شامل فرماندهان و مدیران میانی ناجا است که تعداد 589 نفر از آنان با روش نمونه گیری طبقه ای به عنوان نمونه های تحقیق ...
 



