| dc.contributor.author | بهرامی خوشخو, فاطمه | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T10:44:18Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:44:19Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T10:44:18Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T10:44:19Z | |
| dc.date.issued | 2006-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1385-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-01-07 | en_US |
| dc.date.submitted | 1394-10-17 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | بهرامی خوشخو, فاطمه. (1385). بررسی میزان تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت مدیران در اثر بخش بودن عملکرد آنها از دیدگاه دبیران دبیرستانهای اسلامشهر در سال تحصیلی 83- 84. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی, 2(8), 1-10. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735.7659 | |
| dc.identifier.uri | http://edu.bojnourdiau.ac.ir/article_518811.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/387715 | |
| dc.description.abstract | تحقیق حاضر به بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت بر اثر بخشی عملکرد مدیران از دیدگاه دبیران دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان اسلامشهر م یپردازد. در این تحقیق بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت در زمینههای روابط انسانی، برقراری محیط صمیمی و دوستانه، ابتکار و نوآوری، اعتماد به نفس، رعایت شرح وظایف و اثربخش بودن عملکرد مدیران آموزش دیده و مقایسه آن با مدیران آموزش ندیده و ارائه پیشنهادهایی بر اساس نتایج تحقیق در اختیار مسئولین و دس تاندرکاران نظام آموزشی مخصوصًاً مسئولین تأمین و تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش قرار خواهد داد.
برای دستیابی به این اهداف از روش توصیفی، پیمایشی استفاده شده است و جامعه آماری در این تحقیق مدیران و دبیران دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان اسلامشهر میباشد که به روش تصادفی ساده در دو گروه انجام شده است. 158 نفر از دبیران مدیران آموزش دیده و گروه دوم شامل 158 نفر از دبیران مدیران آموزش ندیده م یباشند که از بین 17000 نفر انتخاب شدند .
ابزار جمعآوری اطلاعات پرسشنامه بوده و برای تجزیه و تحلیل یافتهها تحقیق از روشهای آمار توصیفی و استنباطی مناسب استفاده شده است.
نتایج حاصل اندازههای تحقیق نشان داد که مدیرانی که در دورههای آموزش ضمن خدمت شرکت کردهاند از لحاظ هر یک از متغیرهای (ایجاد محیط صمیمی و دوستانه، ابتکار و نوآوری و اعتماد به نفس و رعایت شرح وظایف نسبت به مدیرانی که در این دورههای شرکت نکردهاند اثربخشتر میباشند، بنابراین میتوان نتیجه گرفت که آموزش ضمن خدمت در اثر بخشی عملکرد مدیران مؤثر می باشد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 121 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی | fa_IR |
| dc.title | بررسی میزان تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت مدیران در اثر بخش بودن عملکرد آنها از دیدگاه دبیران دبیرستانهای اسلامشهر در سال تحصیلی 83- 84 | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 2 | |
| dc.citation.issue | 8 | |
| dc.citation.spage | 1 | |
| dc.citation.epage | 10 | |