نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبهرامی خوشخو, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:44:18Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:44:19Z
dc.date.available1399-07-09T10:44:18Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:44:19Z
dc.date.issued2006-09-23en_US
dc.date.issued1385-07-01fa_IR
dc.date.submitted2016-01-07en_US
dc.date.submitted1394-10-17fa_IR
dc.identifier.citationبهرامی خوشخو, فاطمه. (1385). بررسی میزان تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت مدیران در اثر بخش بودن عملکرد آنها از دیدگاه دبیران دبیرستانهای اسلامشهر در سال تحصیلی 83- 84. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی, 2(8), 1-10.fa_IR
dc.identifier.issn1735.7659
dc.identifier.urihttp://edu.bojnourdiau.ac.ir/article_518811.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/387715
dc.description.abstractتحقیق حاضر به بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت بر اثر بخشی عملکرد مدیران از دیدگاه دبیران دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان اسلامشهر م یپردازد. در این تحقیق بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت در  زمینههای روابط انسانی، برقراری محیط صمیمی و دوستانه، ابتکار و نوآوری، اعتماد به نفس، رعایت شرح وظایف و اثربخش بودن عملکرد مدیران آموزش دیده و مقایسه آن با مدیران آموزش ندیده و ارائه پیشنهادهایی بر اساس نتایج تحقیق در اختیار مسئولین و دس تاندرکاران نظام آموزشی مخصوصًاً مسئولین تأمین و تربیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش قرار خواهد داد.  برای دستیابی به این اهداف از روش توصیفی، پیمایشی استفاده شده است و جامعه آماری در این تحقیق مدیران و دبیران دبیرستانهای دخترانه و پسرانه شهرستان اسلامشهر  میباشد که به روش تصادفی ساده در دو گروه انجام شده است. 158 نفر از دبیران مدیران آموزش دیده و گروه دوم شامل 158 نفر از دبیران مدیران آموزش ندیده م یباشند که از بین 17000 نفر انتخاب شدند   . ابزار  جمعآوری اطلاعات پرسشنامه بوده و برای تجزیه و تحلیل  یافتهها تحقیق از  روشهای آمار توصیفی و استنباطی مناسب استفاده شده است.   نتایج حاصل  اندازههای تحقیق نشان داد که مدیرانی که در  دورههای آموزش ضمن خدمت شرکت  کردهاند از لحاظ هر یک از متغیرهای (ایجاد محیط صمیمی و دوستانه، ابتکار و نوآوری و اعتماد به نفس و رعایت شرح وظایف نسبت به مدیرانی که در این  دورههای شرکت  نکردهاند  اثربخشتر  میباشند، بنابراین  میتوان نتیجه گرفت که آموزش ضمن خدمت در اثر بخشی عملکرد مدیران مؤثر می باشد.fa_IR
dc.format.extent121
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتیfa_IR
dc.titleبررسی میزان تأثیر دوره های آموزش ضمن خدمت مدیران در اثر بخش بودن عملکرد آنها از دیدگاه دبیران دبیرستانهای اسلامشهر در سال تحصیلی 83- 84fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت آموزشیfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue8
dc.citation.spage1
dc.citation.epage10


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد