نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحدیدی, ژیلاfa_IR
dc.contributor.authorشفیع آبادی, دکتر عبداللهfa_IR
dc.contributor.authorزارع بهرام آبادی, دکتر مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:43:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:43:57Z
dc.date.available1399-07-09T10:43:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:43:57Z
dc.date.issued2010-12-22en_US
dc.date.issued1389-10-01fa_IR
dc.date.submitted2015-12-28en_US
dc.date.submitted1394-10-07fa_IR
dc.identifier.citationحدیدی, ژیلا, شفیع آبادی, دکتر عبدالله, زارع بهرام آبادی, دکتر مهدی. (1389). تاثیر آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایزیافتگی دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه یک شهر تهران. فصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتی, 6(25), 1-21.fa_IR
dc.identifier.issn1735.7659
dc.identifier.urihttp://edu.bojnourdiau.ac.ir/article_518102.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/387597
dc.description.abstractهدف از این پژوهش تعیین اثر آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایز یافتگی دانش‌آموزان دختر دبیرستانی بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در یکی از دبیرستان‌های دخترانه منطقه یک شهر تهران در سال تحصیلی 89-88 بود. حجم نمونه‌ی پژوهش حاضر 32 نفر بود که با استفاده از روش نمونه‌گیری چند مرحله‌ای انتخاب گردید. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه تمایز یافتگی بود. سپس روش مداخله آموزش گروهی ابراز وجود در 10 جلسه 90 دقیقه‌ای در مورد گروه آزمایش انجام شد و گروه گواه آموزشی دریافت نکردند. برای تحلیل نتایج، از آزمون تحلیل کواریانس استفاده شد. نتایج بدست آمده نشان داد که: <br />سطح تمایز یافتگی، دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت کرده بودند به طور معناداری بالاتر از دانش‌آموزانی بود که آموزش ابراز وجود دریافت نکرده بودند. سطح واکنش پذیری عاطفی، دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت کرده بودند به طور معناداری پایین‌تر از دانش‌آموزانی بود که آموزش ابراز وجود دریافت نکرده بودند. سطح هم آمیختگی با دیگران، دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت کرده بودند به طور معناداری پایین‌تر از دانش‌آموزانی بود که آموزش ابراز وجود دریافت نکرده بودند. بین سطح گریز عاطفی، دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت کرده بودند با دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت نکرده بودند، تفاوت معناداری وجود نداشت. بین سطح جایگاه من، دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت کرده بودند با دانش‌آموزانی که آموزش ابراز وجود دریافت نکرده بودند، تفاوت معناداری وجود نداشت.fa_IR
dc.format.extent517
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی پژوهشنامه تربیتیfa_IR
dc.subjectابرازوجودfa_IR
dc.subjectتمایز یافتگیfa_IR
dc.subjectمقطع دبیرستانfa_IR
dc.titleتاثیر آموزش ابراز وجود بر افزایش تمایزیافتگی دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه یک شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مشاوره، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.contributor.department- استاد گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد یار دانشگاه آزاداسلامی واحد اراکfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue25
dc.citation.spage1
dc.citation.epage21


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد