نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنداف, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorرحیمی, فرج الهfa_IR
dc.contributor.authorغلامی, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:40:01Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:40:01Z
dc.date.available1399-07-09T10:40:01Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:40:01Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2018-08-30en_US
dc.date.submitted1397-06-08fa_IR
dc.identifier.citationنداف, مهدی, رحیمی, فرج اله, غلامی, زهرا. (1398). طراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اهواز). علوم تربیتی, 26(1), 119-136. doi: 10.22055/edus.2019.26931.2613fa_IR
dc.identifier.issn8817-2008
dc.identifier.issn2588-672X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22055/edus.2019.26931.2613
dc.identifier.urihttp://education.scu.ac.ir/article_14737.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/386250
dc.description.abstractبا توجه به اهمیت نو‌آوری و کار‌آفرینی در رشد و توسعه اقتصادی جوامع به واسطه خلاقیت، و از آنجا که یکی از سیاست‌های سازمان آموزش فنی حرفه‌ای ارتقا مهارت نیروی انسانی به جهت گسترش اشتغال از طریق آماده‌سازی افراد برای پاسخگویی به تغییرات روز‌افزون دانش و فناوری است می توان گفت محیط اجتماعی که از طریق فرهنگ همکاری، خلاقیت فردی را مورد حمایت قرار می دهد نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند. از این رو پژوهش حاضر با تدوین یک مدل دو سطحی قصد بررسی عوامل مؤثر بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی را دارد. این مطالعه بر حسب هدف کاربردی و از نظر نحوه گرد‌آوری داده‌ها توصیفی-همبستگی است. 319 نفر از مربیان و کار آموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شهر اهواز با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی به عنوان نمونه در نظر گرفته شدند. تحلیل داده‌ها با استفاده از نرم‌افزارهایSPSS ، Amos و Hlm انجام شد. نتایج حاصل از آزمون فرضیه‌ها نشان می‌دهد که در سطح فرد هوش هیجانی از طریق سازه‌های اعتماد بین فردی و فرهنگ همکاری بر خلاقیت فردی اثرگذار است و همچنین در سطح گروه فرهنگ همکاری تیمی و خلاقیت تیمی تأثیر ویژه‌ای بر فرهنگ همکاری فردی و خلاقیت فردی دارند.fa_IR
dc.format.extent520
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.publisherShahid Chamran University of Ahvazen_US
dc.relation.ispartofعلوم تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Educational Scincesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22055/edus.2019.26931.2613
dc.subjectهوش هیجانیfa_IR
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectفرهنگ همکاریfa_IR
dc.subjectخلاقیت فردیfa_IR
dc.subjectخلاقیت تیمیfa_IR
dc.subjectمدیریت آموزشیfa_IR
dc.titleطراحی و تبیین یک مدل دوسطحی از تاثیر هوش هیجانی بر اعتماد و اثر آن بر فرهنگ همکاری و خلاقیت فردی (مورد مطالعه: مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اهواز)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی- پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز، ایرانfa_IR
dc.citation.volume26
dc.citation.issue1
dc.citation.spage119
dc.citation.epage136


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد