بررسی رابطة میزان رضایتمندی با نحوة رفتار کارکنان کلانتریها
(ندگان)پدیدآور
حسینی مقدم, سید علیجمشیدی, مسلمیزدی خواه, مهدیه الساداتسوری, احمد
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
سازمانها برای بهبود فعالیتهای خود و هماهنگی با جامعه باید به طور مستمر نیازها و انتظارات مشتریان(مخاطبان) را از نحوة عملکرد و برخورد عوامل اجرایی احصا نمایند؛ بنابراین به همین منظور هدف اصلی این پژوهش بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوة رفتار کارکنان کلانتریهای حوزة مرکزی کرج در سال 1390 است.
این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی، از نوع همبستگی است و جامعة آماری آن را کلیة مراجعهکنندگان به کلانتریهای حوزة مرکزی کرج در سال 1390 تشکیل میدهند که به روش نمونهگیری خوشهای انتخاب شدهاند و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتهاند.ابزار گردآوری دادههای این تحقیق پرسشنامة محققساخته است.
نتیجة بهدست آمده بیانگر این است که مردم از عملکرد و رفتار کارکنان کلانتریهای مورد بررسی رضایت نسبی داشتهاند که این امر خود بیانگر عملکرد مثبت نیروهای انتظامی در این زمینه و توجه آنان به امر رضایتمندی مراجعهکنندگان میباشد.
کلید واژگان
رضایتمندیرفتار
عملکرد
مشتریان
جنس
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2012-09-221391-07-01
ناشر
دانشگاه علوم انتظامی امینسازمان پدید آورنده
مربی دانشگاه علوم انتظامیمربی دانشگاه علوم انتظامی
مدرس دانشگاه علوم انتظامی
استادیار دانشگاه علوم انتظامی



