دوره 2, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
سطحبندی توسعه آموزشی در شهرستانهای استان خوزستان (دانشگاه مازندران, 2014-08-23)تمرکز نامعقول و نا متناسب امکانات در عرصههای زیستی، توسعه ی اقتصادی - اجتماعی نابرابر نواحی جغرافیایی را در پی خواهد داشت. موضوعی که بازتاب آن را در چشم انداز جغرافیایی شهرها و رشد ناهمگون آنها نیز میتوان یافت. فرآیند ...
 
- 
محیط زیست در آموزش عالی: ارزیابی دانش زیست محیطی دانشجویان دانشگاههای دولتی مازندران (دانشگاه مازندران, 2014-08-23)نهاد آموزش عالی نهادی است که انتظار می رود با ارایه آموزش های مناسب، آگاهی لازم برای تغییر نگرش و رفتار دانشجویان جهت حمایت از محیط زیست را فراهم نماید. از آنجا که هرگونه برنامهریزی صحیح و ارایه آموزشهای مفید، نیازمند ...
 
- 
ارایه مدلی جامع درجهت پیادهسازی مدیریت ارتباط با دانشجو با رویکرد تلفیقی مدلسازی ساختاری تفسیری و مدلسازی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: دانشگاه یزد) (دانشگاه مازندران, 2014-08-23)زمینه: امروزه مشتریمداری و رضایت مشتری نه به عنوان یک استراتژی بلکه به شکل یک قانون درآمده است به طوری که عدم رعایت آن سبب حذف سازمان از صحنهی رقابت خواهد شد. در کسب و کار نوین ایجاد و مدیریت ارتباط با مشتری شاه بیت غزل ...
 
- 
بررسی مقایسهای میزان کاربست مؤلفههای برنامهریزی استراتژیک در (توسعهپایدار)آموزش و پرورش شهرهای اصفهان و کرمانشاه (دانشگاه مازندران, 2014-08-23)آموزش و پرورش نقش اساسی در توسعه پایدار دارد که یکی از ابعاد توسعه پایدار برنامهریزی استراتژیک است. در نتیجه توجه آموزش و پرورش به برنامهریزی استراتژیک، توجه به توسعه پایدار را نشان میدهد. در این راستا هدف اصلی این پژوهش ...
 
- 
بررسی و شناسایی عوامل مؤثر در فرآیند «توسعه دانشگاهی» دردانشگاههای دولتی ایران (دانشگاه مازندران, 2014-08-23)تغییر و تحول در سیستم پویای دانشگاه و توسعه متعادل و نظام مند آن، نیازمند تفکر و عمل برنامهریزی و مدیریت و سازگاری با محیط درون سازمانی و محیط بیرونی دانشگاه به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی، ...
 
- 
بررسی و رتبهبندی توسعه آموزشی نواحی نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل (دانشگاه مازندران, 2014-08-23)هدف از این تحقیق، اندازه گیری و رتبهبندی سطح نسبی توسعهیافتگی نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل با توجه به 34 شاخص آموزشی است. این تحقیق، کاربردی و روش بررسی آن توصیفی- تحلیلی میباشد. دادههای این پژوهش از طریق روش اسنادی ...
 



