مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس عنوان

  • تحلیل شکاف پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی 

    باقری مجد, روح اله؛ قلاوندی, حسن؛ میراقایی, علی عباس؛ صدقی بوکانی, ناصر؛ باقری مجد, امین (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    پژوهش حاضر با هدف شناسایی وضعیت موجود و مطلوب پژوهش‌های علوم انسانی در آموزش عالی از نظر اعضا هیأت علمی دانشگاه ارومیه اجرا گردید. نوع تحقیق آمیخته با رویکرد کیفی، کمی بوده است جامعه آماری این تحقیق شامل اعضای ...

  • رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز 

    ملتفت, قوام؛ ساداتی فیروزابادی, سمیه (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ابعاد کمال‌گرایی با خلاقیت در دانش‌آموزان دبیرستانی انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نوع همبستگی است که روابط بین متغیرها را مورد بررسی قرار می‌دهد. بدین منظور از جامعه دانش‌آموزان شهر ...

  • ساخت و هنجاریابی مقیاس کیفیت آموزش و یادگیری 

    طالبی, سعید (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    ارائه تعریفی جامع و کامل از کیفیت آموزش و یادگیری امکان‌پذیر نیست زیرا کیفیت از یک نظریه عمومی یا یک الگوی کلی به دست نمی‌آید، همین امر موجب شد که دستیابی به یک اتفاق و اجماع بر روی ابعاد کیفیت با مشکلاتی مواجه شود لذا ...

  • مدل عِلّی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان آموزش مجازی: نقش باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‎های تحصیلی 

    زارع, حسین (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    پژوهش حاضر با هدف پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس باورهای هوشی، اهداف پیشرفت و هیجان‌های تحصیلی در قالب مدل عِلّی به روش تحلیل مسیر انجام شده است. برای این منظور 231 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور ...

  • مدل‌یابی روابط عوامل خانوادگی مؤثر بر انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران 

    نصری, صادق؛ تیموری, روح اله؛ حمیدی‌مجلج, مریم (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2014-01-21)
    پژوهش حاضر با هدف مدل‌یابی رابطه بین شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و جو عاطفی خانواده و شیوه‌های فرزندپروری با انگیزش تحصیلی انجام شده است. برای انجام این تحقیق 600 نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه شهر تهران به روش ...