مرور دوره 4, شماره 15 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
رابطه بین میزان افشای اطلاعات و ارزش شرکت (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-11-21)یکی از ابزارهای مهم بازار سرمایه، وجود اطلاعات شفاف و کامل میباشد. افشای اطلاعات کامل از سوی شرکتها باعث افزایش کارایی بازار سرمایه خواهد شد. بنابراین یکی از الزامات کارآیی بازار سرمایه شفاف سازی و افشای کامل اطلاعات ...
 
- 
رابطه بین شاخص مدیریت سود و سطح سود سال آتی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-11-21)در این مقاله رابطه میان شاخص مدیریت سود و سودآوری آتی را در 46 شرکت از شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش از نوع همبستگی است. در این پژوهش متغیرهای مستقل شامل شاخص مدیریت ...
 
- 
رابطه بین برخی سازوکارهای حاکمیت شرکتی و کیفیت سود (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-11-21)هدف اصلی این مقاله بررسی رابطه بین کیفیت سود و حاکمیت شرکتی میباشد. با توجه به این که کیفیت سود مفهومی نسبی است، در این تحقیق از مجموعه معیارهای ارزیابی کیفیت سود، معیار مجموع تعهدات انتخاب گردید. تعهدات با استفاده از روش ...
 
- 
رابطه مدیریت ریسک وعملکرد شرکت (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-11-21)هدف از تحقیق حاضر، بررسی رابطه مدیریت ریسک و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میباشد. بر این اساس ، اطلاعات مربوط به صورت های مالی87 شرکت در آزمون فرضیهها مورد استفاده قرارگرفت. نتایج این تحقیق نشان ...
 
- 
تأثیر برخی ابزارهای حاکمیت شرکتی بر عدم تقارن اطلاعاتی پیرامون اعلام سود فصلی با استفاده از روش خودبازگشت برداری (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی, 2012-11-21)در این پژوهش تأثیر برخی ابزارهای حاکمیت شرکتی بر عدم تقارن اطلاعاتی پیرامون اعلامیههای سود پیشبینی شده فصلی شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران مورد بررسی قرار گرفته است. به همین منظور نمونهای مشتمل بر 326 ...
 



