مرور دوره 7, شماره 27 بر اساس موضوع "خدمات الکترونیک تحلیل سلسله مراتبی AHP"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی در مؤسسات ارائه دهنده ی خدمات الکترونیک با استفاده از AHP (مطالعه ی موردی: دفاتر پلیس +10 شهرستان گرگان) (فرماندهی انتظامی استان گلستان - دفتر تحقیقات کاربردی, 2016-09-22)ایجاد حس وفاداری به یک نام تجاری و حفظ آن در تکنیک های عملیاتی بازاریابی به منظور ایجاد مزیت رقابتی پایدار یک موضوع اصلی محسوب می گردد. در دیدگاه سنتی بازاریابی، وفاداری به نام و نشان تجاری دارای مزایای متعددی برای سازمان ...
 



