دوره 8, شماره 6
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر شیوههای ارزشآفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)هدف از این پژوهش، مطالعۀ مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر شیوههای ارزشآفرینی، اعتماد و وفاداری به برند بود. کلیۀ افراد عضو در جوامع برندهای ورزشی رسانههای اجتماعی استان مازندران جامعۀ آماری تحقیق را ...
 
- 
تأثیر متغیر میانجی تجربۀ مشتری بر رابطۀ مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران با وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)مسئولیت اجتماعی، مجموعه وظایف و تعهداتی است که سازمان باید در زمینة حفظ، مراقبت و کمک به جامعهای که در آن فعالیت میکند، انجام دهد. هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر متغیر میانجی تجربه بر رابطۀ مسئولیتپذیری اجتماعی مدیران ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتلهای ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)در مطالعۀ حاضر با اتخاذ استراتژی تحقیق پیمایشی به بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی پرداخته شد. جامعۀ آماری مطالعه شامل مدیران و کارکنان بخش خدمات ورزشی هتلهای ...
 
- 
تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)شناخت نتایج و پیامدهای اجرای مسئولیتهای اجتماعی تأثیر زیادی روی نوع نگاه باشگاههای فوتبال به این مقوله دارد. هدف اصلی این تحقیق، شناسایی پیامدهای مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران بود. نمونۀ آماری شامل 19 ...
 
- 
تبیین توانمندسازی روانشناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران مطالعۀ موردی: ادارۀ کل ورزش و جوانان استان اصفهان (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)هدف از این تحقیق تبیین مدل توانمندسازی روانشناختی کارکنان براساس سبک تفکر مدیران ادارۀ کل ورزش و جوانان اصفهان بود. روش تحقیق از نظر چگونگی جمعآوری اطلاعات از نوع توصیفی – اکتشافی و از نظر هدف، کاربردی و از نظر ...
 
- 
آسیبشناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)هدف پژوهش حاضر، آسیبشناسی راهبردی ادارۀ کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حوزۀ ورزش براساس مدل SWOT بود. در پژوهشی توصیفی – پیمایشی، جامعۀ آماری؛ مدیران، معاونان و کارکنان ادارات مذکور، رؤسا و نواب رئیس هیأتهای ورزشی ...
 
- 
ارائۀ مدل تبیین رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)هدف از این پژوهش ارائۀ مدلی از رابطۀ فرایندهای مدیریت دانش با تفکر استراتژیک در ادارۀ کل ورزش و جوانان استان البرز بود. پژوهش حاضر از نظر روش گردآوری دادهها توصیفی، از نظر هدف کاربردی و از حیث ارتباط بین متغیرهای پژوهش ...
 
- 
ارتباط بین هوش هیجانی و اثربخشی تیمی دانشجویان دختر و پسر شرکتکننده در یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2017-02-19)هیجانات و هوش حاکم بر آنها نقش مهمی در موقعیتهای بینفردی دارد. هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر هوش هیجانی بر میزان اثربخشی افراد در تیم است. جامعۀ آماری تحقیق تیمهای ورزشی شرکتکننده در یازدهمین المپیاد ورزشی (1391)، ...
 



